fionel Skrevet 17. juli 2010 #1 Del Skrevet 17. juli 2010 visste ikke helt hvor jeg skulle putte dette, så da ble det her. Vel jeg og sambo hadde sex igjen for første gang på 8 mnd på onsdag, dagen etter merket jeg at det kom noe utflod lignende brun "guffe" ut av meg når jeg tisset, altså på papiret. Jeg tenkte ikke mer over det, da det kun kom når jeg hadde tisset. Det viste seg og fortsette hele dagen i går, og i dag. Men var INGEN ting der, untatt når jeg hadde tisset. jeg tenkte at det kanskje fra fru rød som kom på besøk ( til tross var at hun var her for 2 uker siden) Vi hadde sex igjen tidligere i dag, og da kom det igjen under samleie, og har fortsatt hele resten av kvelden. Men igjen KUN når jeg har tisset, eller vært fuktig der nede. Jeg er nå DØDS bekymret, også fordi det ikke kommet noe rødt blod, kun brunt "slim" men veldig veldig tynt slim, nesten som vann. Noen som har opplevd noe lignende ? bør jeg være bekymret? Jeg satt i en tampong nå før jeg skal sove, bare for å være sikker, og jeg kan mildt sagt si at det var VONDT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #2 Del Skrevet 17. juli 2010 Kreft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juli 2010 Kreft? Å da ble det ihvertfall ikke noe søvn i natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lmsk Skrevet 17. juli 2010 #4 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg også pleier å blø litt etter sex. Siden det var så pass lenge siden du hadde sex kan jo det hende at det "dro" med seg noen rester blod ut. Men hva vet jeg som 19 åring? Om det fortsetter kan jo du oppsøke lege, bare for sikkerhets skyld, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 17. juli 2010 #5 Del Skrevet 17. juli 2010 Siden det er lenge siden sist,kanskje du bare ble litt sår på innsiden? Ta en tur til legen om det ikke gir seg, men mest sannsynlig er det ikke noe farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #6 Del Skrevet 17. juli 2010 Synes også det høres ut som noen gamle rester. Det er jo mange kriker og kroker oppi der, så ser for meg at litt gammelt blod som har gjemt seg i en krok lettere kommer lenger ut i skjeden når du blir opphisset og skjeden utvider seg, samtidig som det dras ut av penis. Når du da går på do for å tisse vil du jo presse litt, og dette kommer helt ut. (Vi har vel alle opplevd at vi under mensen gjerne blør mer når vi sitter på toalettet, fordi vi presser blodet ut) Bare en teori fra min side, om det vedvarer bør du oppsøke lege/gynekolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 17. juli 2010 #7 Del Skrevet 17. juli 2010 Kreft? Troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 17. juli 2010 Takk for alle svarene dere! FIkk litt mer ro i sjelen min nå, og nå har det stoppet helt opp Så nå skal jeg nyte lørdagen til fule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lmsk Skrevet 17. juli 2010 #9 Del Skrevet 17. juli 2010 Så bra at det ordnet seg, ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 17. juli 2010 #10 Del Skrevet 17. juli 2010 Her kan du lese mer om blødninger i forbindelse med samleie. Mest sannsynlig er det ingenting galt, men det er viktig å være obs på at det kan være symptom på underliggende tilstander. Hvis det ikke gir seg hadde jeg tatt en tur til legen, bedre å gå en gang for lite enn en gang for mye. Klamydia kan også gi slike symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kahlua Skrevet 17. juli 2010 #11 Del Skrevet 17. juli 2010 Ta en tur til legen om du opplever det igjen, det kan være celleforandringer, helt normalt å oppleve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #12 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei fionel Jeg hadde det akkurat sånn for mange år siden. Helsesøster påviste sopp, faktisk. (kanskje en annen type enn den vanlige, jeg aner ikke) Jeg tok uansett en soppkur og var helt fin igjen. Med andre ord helt ufarlig God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå