Gå til innhold

Litt d samme som trådn under

Anbefalte innlegg

Gjest *usikker*
Skrevet

æ e ej jenta fra d kalde nord, og æ lure litt på 1 ting.

for ei tid tilbake, så fekk æ følsa for ei venninnne, og æ trudde vell at det hadde lagt sæ litt nu...

men så e d nu sånn at når æ e me en anna venninna a mæ så får æ den samme følsn som æ fekk når æ va m ho første. æ e ikke førelska i ho, det tror å håpe æ da iallefall.

men så e d slik at 1 3. av oss tror æ e førelska i nr 2, å ho vill ikke gje sæ m å mas om d til nr.2. ka ska æ gjør for å overbevis "3" om at d ikke e nåka mellom oss?

d ville vært et hælvete om æ sku mest "2" som venn, for æ e veldig glad i ho, og vi har brukt mange år på å få d her vennskape t å bli så bra som d e i dag... så...

ka ska æ gjør?

PLZ hjelp mæ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, hørtes innviklet ut... for første gang siden jeg kom hit må jeg bare si:

Jeg vet faktisk ikke... :forvirra:

Lykke til i hvertfall! :kgsmil:

Gjest *usikker*
Skrevet

æ trur næstn ikke d... "3" e veldig ovrfladisk, og ingen av de 3 e sånn som kunne finn på tenn på andre veninna. sjøl om æ har lurt litt på "1"...

æ vetta vel ikke...

æ tror ik at "3" e sjalu på nån a oss.

Gjest *usikker*
Skrevet

*fan d e mye æ gleem å skriv*

"3" e ik akk'rat så særli gla i "2"...

Skrevet

Nei, liker ikke nr 3 nr 2 så er hun vel sjalu for at du er glad i 2, da. Det går jo an å være sjalu på venninner også, ikke bare dem man er forelsket i. Kanskje nr 3 vil ha deg for seg selv.

Jeg tror du bare får overbevise dem at du fortsatt vil være venner med dem begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...