Gå til innhold

Litt d samme som trådn under

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest *usikker*

æ e ej jenta fra d kalde nord, og æ lure litt på 1 ting.

for ei tid tilbake, så fekk æ følsa for ei venninnne, og æ trudde vell at det hadde lagt sæ litt nu...

men så e d nu sånn at når æ e me en anna venninna a mæ så får æ den samme følsn som æ fekk når æ va m ho første. æ e ikke førelska i ho, det tror å håpe æ da iallefall.

men så e d slik at 1 3. av oss tror æ e førelska i nr 2, å ho vill ikke gje sæ m å mas om d til nr.2. ka ska æ gjør for å overbevis "3" om at d ikke e nåka mellom oss?

d ville vært et hælvete om æ sku mest "2" som venn, for æ e veldig glad i ho, og vi har brukt mange år på å få d her vennskape t å bli så bra som d e i dag... så...

ka ska æ gjør?

PLZ hjelp mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, hørtes innviklet ut... for første gang siden jeg kom hit må jeg bare si:

Jeg vet faktisk ikke... :forvirra:

Lykke til i hvertfall! :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *usikker*

æ trur næstn ikke d... "3" e veldig ovrfladisk, og ingen av de 3 e sånn som kunne finn på tenn på andre veninna. sjøl om æ har lurt litt på "1"...

æ vetta vel ikke...

æ tror ik at "3" e sjalu på nån a oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, liker ikke nr 3 nr 2 så er hun vel sjalu for at du er glad i 2, da. Det går jo an å være sjalu på venninner også, ikke bare dem man er forelsket i. Kanskje nr 3 vil ha deg for seg selv.

Jeg tror du bare får overbevise dem at du fortsatt vil være venner med dem begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...