Gjest KateW Skrevet 19. juli 2010 #21 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Jeg takler dårlig de derre utsjaltningsmetodene menn driver med. Sistemann mailet jeg bittelitt med, snakket på telefon mens jeg satt på buss, så jeg sa at det var litt vanskelig å prate, han snakket om orientering. Jeg sa at jeg ikke løp rundt i skogen. Fortsatte hyggelig prat. Så fikk jeg mail fra ham hvor han skrev at "han kunne ikke ha ei dame som tilbrakte sin tid på sofaen og ikke likte å holde seg i form." Så konklusjonen er at dersom man IKKE løper orientering, så trener man ikke? Og ikke minst, tilbringer all sin tid på sofa? Endret 19. juli 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 19. juli 2010 #22 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg takler dårlig de derre utsjaltningsmetodene menn driver med. Sistemann mailet jeg bittelitt med, snakket på telefon mens jeg satt på buss, så jeg sa at det var litt vanskelig å prate, han snakket om orientering. Jeg sa at jeg ikke løp rundt i skogen. Fortsatte hyggelig prat. Så fikk jeg mail fra ham hvor han skrev at "han kunne ikke ha ei dame som tilbrakte sin tid på sofaen og ikke likte å holde seg i form." Så konklusjonen er at dersom man IKKE løper orientering, så trener man ikke? Og ikke minst, tilbringer all sin tid på sofa? Sorry, men det er jo bare tragikomisk.. Men etter å ha tilbrakt en tid i livet og her inne så har jeg forstått at for enkelte så er det bare sort eller hvitt, det finnes liksom ikke noen mellomting. Enten flyr du rundt i skauen eller så ligger du på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. juli 2010 #23 Del Skrevet 19. juli 2010 Greit nok at jeg går meg vill i nordmarka, men det får da være måte på... Helt klart, sort hvitt... Helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2010 #24 Del Skrevet 19. juli 2010 Er veldig enig i det du sier, men det er desverre ikke sånn de funker der ute.. La oss si en fyr sender mail til meg på en nettside. Jeg er ikke på hver dag så jeg ser den ikke. Samtidig sender han mail til et par andre til, for han synes jo flere er søte og han vet jo ikke om han får svar. Etter et par dager får han svar fra meg. Vi skriver litt og blir litt kjent. Så møtes vi, han synes det er helt ok.. Ikke noe voldsomt men ok. Dagen etter vi treffes får han svar av en av de andre jentene. Egentlig en av de han likte litt bedre enn meg... Da blir han ivrig og setter i gang å maile med henne. Da vil han fort skjalte ut meg.. Tror du ikke? Ja, det spørs nok det da. Og kanskje blir det bom for han med den andre også. Dermed blir det en evig runddans sikkert. Hørte nylig en amerikansk professor si at det kan lønne seg å tenke på hva som vil være "bra nok". Ellers blir man aldri fornøyd. Og det er faktisk mye i det. Eller hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2010 #25 Del Skrevet 19. juli 2010 Sorry, men det er jo bare tragikomisk.. Men etter å ha tilbrakt en tid i livet og her inne så har jeg forstått at for enkelte så er det bare sort eller hvitt, det finnes liksom ikke noen mellomting. Enten flyr du rundt i skauen eller så ligger du på sofaen. Greit nok at jeg går meg vill i nordmarka, men det får da være måte på... Helt klart, sort hvitt... Helt klart. Sort hvitt? Ingenting er sort hvitt for meg Nesten i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 19. juli 2010 #26 Del Skrevet 19. juli 2010 Hørte nylig en amerikansk professor si at det kan lønne seg å tenke på hva som vil være "bra nok". Ellers blir man aldri fornøyd. Og det er faktisk mye i det. Eller hva mener du? Inget dumt sitat det der! Spørs bare hva man skal velge bort og hva man skal akseptere.. :gjeiper: hehe! Tror nettdating kan være bra for selvtillitten og dårlig for selvtillitten. Jeg vet om noen som ikke har det bra inni seg og strever med noen tunge issues i bagasjen, men som ser smashing ut. Masse treff på datesider og mange dater, men sjelden mer enn en.. Andre som ikke ser top-model, ut rekker aldri å vise hvem de er, for de blir aldri noe dater.. Det er det som er litt teitur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 19. juli 2010 #27 Del Skrevet 19. juli 2010 Greit nok at jeg går meg vill i nordmarka, men det får da være måte på... Helt klart, sort hvitt... Helt klart. Etter 5 minutter på datesider så ser du vel at du bør ha besteget minst 3 fjelltopper og besøkt 4 kontinenter og helst surfe, kite OG hoppe fallskjerm.. Og du sitter på en buss?!?!?! Sorry! Ække håp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2010 #28 Del Skrevet 19. juli 2010 Inget dumt sitat det der! Spørs bare hva man skal velge bort og hva man skal akseptere.. :gjeiper: hehe! Hva man skal akseptere vil være helt individuelt. Det å tenke "bra nok" betyr ikke at man skal bli helt desperat. Det betyr bare at man skal være litt realistisk. Men det vil ikke være fornuftig å velge noen som man ikke liker "godt nok" på alle områder. Det kommer aldri til å fungere. Tror nettdating kan være bra for selvtillitten og dårlig for selvtillitten. Jeg vet om noen som ikke har det bra inni seg og strever med noen tunge issues i bagasjen, men som ser smashing ut. Masse treff på datesider og mange dater, men sjelden mer enn en.. Andre som ikke ser top-model, ut rekker aldri å vise hvem de er, for de blir aldri noe dater.. Det er det som er litt teitur.. Utseendet er viktig, dumt å tro noe annet. Men det betyr ikke at man behøver å være noen stor skjønnhet eller se top-model ut som du sier. Dessuten er det rett og slett smak og behag. I et parforhold vil personligheten være viktigere, og da er større personlige problemer ikke akkurat noen fordel, for å si det sånn. Imidlertid finnes det mange andre praktiske problemer også. Spesielt på Internett der det er lett å treffe folk som bor langt vekk etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2010 #29 Del Skrevet 19. juli 2010 Etter 5 minutter på datesider så ser du vel at du bør ha besteget minst 3 fjelltopper og besøkt 4 kontinenter og helst surfe, kite OG hoppe fallskjerm.. Og du sitter på en buss?!?!?! Sorry! Ække håp!! Perfekte eksempler (uthevet over) på totalt urealistiske (mann)folk. Slike lønner det seg å holde seg lenger enn langt unna i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 19. juli 2010 #30 Del Skrevet 19. juli 2010 Utseendet er viktig, dumt å tro noe annet. Men det betyr ikke at man behøver å være noen stor skjønnhet eller se top-model ut som du sier. Dessuten er det rett og slett smak og behag. Det er jo det som er utfordringen på nettet. Man rekker kanskje ikke vise hvem man er fordi man sjalter ut de som ikke treffer sånn utseende messig. Og da mener jeg ikke pen eller ikke pen. Det kan jo være en filleting som avgjør at man ikke vil skrive til noen. Og jeg sier det litt av erfaring. Et tykt blankt gullkjede i halsen kan skremme vannet av meg.. Hilsen kyniske Krill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2010 #31 Del Skrevet 19. juli 2010 Det er jo det som er utfordringen på nettet. Man rekker kanskje ikke vise hvem man er fordi man sjalter ut de som ikke treffer sånn utseende messig. Og da mener jeg ikke pen eller ikke pen. Det kan jo være en filleting som avgjør at man ikke vil skrive til noen. Og jeg sier det litt av erfaring. Et tykt blankt gullkjede i halsen kan skremme vannet av meg.. Hilsen kyniske Krill... Ja, jeg er helt enig med deg. Mannfolk med tykt blankt gullkjede i halsen gir absolutt ikke et positivt inntrykk. Det indikerer en spesiell type personlighet. Så der mener jeg du er fornuftig. Akkurat som at jeg ikke ville blitt mye imponert av ei dame som bruker overdrevent mye sminke, parfyme, har vulgære klær og tatoveringer etc. Jeg liker rett og slett naturlige jenter. Men det er altså smak og behag, selv om jeg ikke bryr meg noe som helst om andres smak hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 19. juli 2010 #32 Del Skrevet 19. juli 2010 Ja, jeg er helt enig med deg. Mannfolk med tykt blankt gullkjede i halsen gir absolutt ikke et positivt inntrykk. Det indikerer en spesiell type personlighet. Så der mener jeg du er fornuftig. Akkurat som at jeg ikke ville blitt mye imponert av ei dame som bruker overdrevent mye sminke, parfyme, har vulgære klær og tatoveringer etc. Jeg liker rett og slett naturlige jenter. Men det er altså smak og behag, selv om jeg ikke bryr meg noe som helst om andres smak hehe Puh! Da endrer jeg kynisk til fornuftig. Trodde jeg skulle få pepper for gullkjede-angsten min.... Er bare det at naturlige jenter nok ikke er de første som blir plukket på nettsider. (snakker av er faring her.. ) Hilsen Bitter- Krill.. (byttet navn nå.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 19. juli 2010 #33 Del Skrevet 19. juli 2010 Hei TS Utrolig kjip tilbakemelding å få! Mitt inntrykk er at enkelte tar veldig lett på nettdating og bruker det for å "scanne" mest mulig damer på kortest mulig tid. Tror mange avtaler kaffedater i hytt og pine uten å legge så mye mer i det. Jeg har flere venninner som har prøvd nettdating. Vi er i alderne pluss minus tredve. Alle har hatt kjipe opplevelser. Nå fant hun ene seg nettopp drømmemannen på sukker (på 4.forsøk), en snill, litt nerdete mann som var perfekt for henne, det blir de to, det er jeg helt sikker på. Men mine venninner har vært ute for "mye rart". Menn som egentlig ikke er ute etter kjæreste men bare bruker det for å booste egoet, menn som bare bruker jenter med oppriktige intensjoner for litt fritidshygge. Ikke spesielt kjekt for en jente på ca 30 som ønsker å stifte familie. Selv datet jeg en super handsome mann fra sukker i 3-4 mnd nå i vår, men jeg avsluttet forholdet da jeg oppdaget at han ikke var ute etter noe seriøst. i ettertid oppdaget jeg at han hadde holdt kontakten med masse jenter på sukker hele den tiden vi datet. Det synes jeg er ganske ufint. Vi hadde tross alt et fysisk forhold med overnatting og middager og skiturer hele den tiden. Det siste som er skjedd med meg nå, er at jeg ble ditchet før kaffedaten i det hele tatt hadde skjedd. Nå denne uken. Enda en som har hatt flere opplegg parallellt. Vi hadde hatt sms-kontakt LENGE før dette skjedde. Nei, jeg gir opp. Nettdating er ikke hva det var. Før i tiden logget man seg på om man virkelgi ønsket en kjæreste. burde det ikke finnes et forum hvor playere var bannlyst? Hehe høres ut som om vi har datet samme fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #34 Del Skrevet 19. juli 2010 Hehe høres ut som om vi har datet samme fyr Samme her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 19. juli 2010 #35 Del Skrevet 19. juli 2010 Samme her gitt Huff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. juli 2010 #36 Del Skrevet 20. juli 2010 Nettdating har strengt tatt ingen annen funksjon enn at kvinner kan få pult på et øyeblikk hvis de vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. juli 2010 #37 Del Skrevet 20. juli 2010 Puh! Da endrer jeg kynisk til fornuftig. Trodde jeg skulle få pepper for gullkjede-angsten min.... Er bare det at naturlige jenter nok ikke er de første som blir plukket på nettsider. (snakker av er faring her.. ) Hilsen Bitter- Krill.. (byttet navn nå.. ) Ja, det finnes massevis av mannfolk med dårlig vett og en overfladisk smak deretter. Gullkjede er et sikkert tegn på dårlig vett Og alle disse med målet om å finne den største bimboen, trekkes da naturlig nok til slike nettsider. Jeg kan forstå at det ikke er lett for dere kvinner faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. juli 2010 #38 Del Skrevet 20. juli 2010 Hehe høres ut som om vi har datet samme fyr Dere må ikke være så naive. Alt som glimrer er IKKE gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. juli 2010 #39 Del Skrevet 20. juli 2010 Etter 5 minutter på datesider så ser du vel at du bør ha besteget minst 3 fjelltopper og besøkt 4 kontinenter og helst surfe, kite OG hoppe fallskjerm.. Og du sitter på en buss?!?!?! Sorry! Ække håp!! Hrmpf, jeg skulle på hytta, da. Det må da være miljøvennlig!?!?! Jeg er veldig usikker på det du sier med selvtillit, og om nettet er bra. (Hvis det var det du mente.)Når du blir avist for N'te gang fordi du har for langt hår, for kort hår, for store pupper, ikke ser ut som en fuglehund i løpetida, liker barn, drikker kaffe, liker sex, ikke vil snakke om sex på første date, ikke vil svare på om du har hatt trekant, sier du liker Mads Mikkelsen, insisterer på å betale selv, går med kåpe som ikke viser figuren, ikke kan smøre ski, har lebestift, får orgasme fort, har vært gift, ikke har barn, har en annerledes utdannelse, har egen leilighet, snakker dialekt.... Jupp, lista er uendelig, og det gjør ikke akkurat underverker for selfølelsen. Tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 20. juli 2010 #40 Del Skrevet 20. juli 2010 Det gjør ikke så mye bra for selvbildet å gå på date etter date, for så å ha en hale av interesserte menn etter seg, heller. Da begynner man å putte seg selv i båsen "kresen" og ingen mann blir god nok. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå