Gå til innhold

Bruker du en annen concealer/farge under øynene enn til resten av ansiktet?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp begynt med concealer, og lurer på om jeg trenger forskjellige typer/farger til forskjellige områder i ansiktet? Eller går det med en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette spørs litt på concealeren du bruker. Er den tykk i konsistensen kan det legge seg litt i linjer under øyet og se tørt ut. Er den middels/lett i konsistensen går det helt fint å bruke samme i hele ansiktet.

Jeg bruker en middels concealer i ansiktet ellers, men en lettere highlight-aktig concealer rundt øynene.

Du må nesten bare prøve deg frem og se, men det går som regel helt fint å bruke samme concealer rundt øyne som i resten av ansiktet. :)

Gjest Heidila
Skrevet

Elsker glo minerals sin glo Undereye concealer. Denne bruker jeg kun uner øynene pga dens lette konsistens. Den dekker misfarging under øynene uten at den blir for tung til den tynne huden vi har der. Den funker litt dårligere i resten av ansiktet.da ville jeg valgt en som har lutt tykkere konsistens (min fav er glocamouflage)

bruk en laksefarge (rosaoransje) farge under øynene. Denne fargen dekker blå og lilla misfaring best. :)

Skrevet

Jeg bruker stort sett lette concealere/highlightere under øynene. Favoritten er Guerlain Precious Light, men jeg har også flere andre å variere mellom, blant annet TheBalm Time Balm (oppskrytt, men litt for tørr for min smak) og GloConcealer, som jeg også synes er for tørr. Det er mulig huden min er litt tricky når det gjelder kremete, silikonbaserte concealere.

Min favoritt allrounder er Helena Rubinstein Magic Concealer, og den bruker jeg overalt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...