Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom blivakker.no og kikket litt rundt. Jeg fant et starterkit fra bare minerals som jeg kunne tenke meg og trykket litt videre for å se hva det kostet med frakt og slikt. Jeg trykket også på bestill, men tenkte jeg ikke kunne bestille hvis jeg ikke hadde skrevet inn kontonummer og slikt. Men plutselig får jeg en mail med faktura som det står jeg skal innbetale :klø: Hvordan skal jeg betale da? Jeg er bare 16, så da kan jeg vel ikke kjøpe ting på nettet...Jeg er kjempeforvirret, hva skjer om jeg ikke betaler, får jeg gebyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaling

Forhåndsbetaling

blivakker.no sender faktura pr. e-post til registrert e-post adresse, som må betales på forskudd.

Ved forsinket betaling sender vi ut førstegangs purring. Uteblir innbetalingen vil vi etter 10 dager slette din ordre. Dette kan medføre at din konto blir stengt.

Postoppkrav

Vi sender ikke varer i oppkrav.

Kortbetaling

blivakker.no tilbyr for tiden ikke kortbetaling.

http://www.blivakker.no/article.aspx?aid=21

Skrevet

Enten så kan du få foreldra dine eller nokon andre med nettbank til å betale for deg, eller så sender du blivakker ein mail og seier kva som har skjedd. At det var eit "uhell" osv, då slettar dei det nok :) Du kan jo også eventuelt late vere å betale innan 10 dagar, slik at ordren blir sletta på den måten, men då kan du jo risikere at du ikkje får handle der i framtida.

Skrevet

Men jeg hadde tenkt å kjøpe det i snart, så vil jo ikke bli utestengt. Jeg kan godt betale for det, men vet ikke hvordan:S

Skrevet

Hvordan skal foreldrene betale for meg? Jeg er jo medlem med mitt eget navn, alt står i mitt navn, hvordan skal de vite at det er mine foreldre som betaler da?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal foreldrene betale for meg? Jeg er jo medlem med mitt eget navn, alt står i mitt navn, hvordan skal de vite at det er mine foreldre som betaler da?

Skriv ordrenummeret i notatet til betalingen, evt kid om du har fått det.

Skrevet

Er det ikke noe KID-nummer, eller evt. fakturanummer du skal skrive inn i info-feltet?

Skrevet

Jo,jeg har fått en KID-nummer,infofeltet? Hvor er det?

Skrevet

Sånn,fikk betalt det, men fikk ingen bekreftende mail :klø:

Gjest Distiller
Skrevet

Mener at man får en mail når de har fått inn betalingen hos seg. Det kan ta en (virke)dag eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...