Gjest Emilie Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Jeg sitter her alene i kveld, mannen er i Nordsjøen, og de fleste venninnene mine som jeg bruker å være sammen med er reist på ferie. I kveld er det bare meg, tankene mine, et par glass vin og savnet etter mannen min som jeg har vært trofast mot i snart 21 år. Akkurat nå savner jeg veldig å ha sex med han, det er vel derfor tankene begynner å spinne og jeg skjønner hvor fantastisk sex er. Har visst det så lenge jeg har vært seksuellt aktiv, men i kveld fikk jeg lyst til å skrive litt om det. Jeg tenker på hvilket enormt mangfold begrepet sex mellom et par kan ha, og på hvilke utallige måter man tilfredstiller sexlysten på. Alt til sin tid og til rett tid, noen ganger liker man en ting, og noen ganger en annen. Av og til tar vi en kjapp en på vaskerommet, noen ganger en romantisk lengre sexakt foran peisen med stearinlys og oljer. På doen på nattoget, en hånd i trusa under teppet på flyet. I bilen mens vi kjeder oss på tur til hytta gir han meg, og jeg gir han orgasme, mens han kjører. (Litt farlig kanskje) Noen ganger er vi så tilgriset i hverandres kroppsvesker at vi egentlig skulle vært behandlet som spesialavfall, men vi liker det. Til og med analsex har vi gitt hverandre og til og med likt det. Alt til sin tid, og i rett setting. Sex er bare fantastisk når det er gjensidig og begge har lyst til det samme. Tenker på de stakkarene som aldri for oppleve det, og synes forferdelig synd på de. Jeg er virkelig priviligert som har en mann jeg kan oppleve det sammen med. Sex er en menneskerett, og jeg vil bruke retten min nå, sammen med mannen min. Tenk at sex en gang ble betraktet som tabu og skittent? Kom hjem mannen min... Fikk bare lyst til å sette ord på følelsene mine akkurat nå, og gjorde det her. Noen synes kanskje det var rart, men følte bare for det. Kanskje det er noen som har tenkt samme tankene?? Emilie
Noorgie Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Synes det er flott at du har det så bra og etter alle disse årene kan sitte igjen med med de riktig, riktig gode minnene. Har det veldig likt som deg og jeg koser meg det samme her jeg sitter alene på jobb en fredagskveld. Da er det godt med deilige minner om alt vi har gjort!!!!!
Sangria Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 ENDELIG.....et innlegg fra ei kåt og frigjort kvinne som setter pris på sexlivet hun har sammen med sin mann, UTEN å dra inn tanker om å skaffe seg elsker osv. bare fordi hennes kjære er bortreist over lengre tid!! Kjenner jeg ble glad langt inn i sjel og beinmarg nå
Daniel84 Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 ENDELIG.....et innlegg fra ei kåt og frigjort kvinne som setter pris på sexlivet hun har sammen med sin mann, UTEN å dra inn tanker om å skaffe seg elsker osv. bare fordi hennes kjære er bortreist over lengre tid!! Kjenner jeg ble glad langt inn i sjel og beinmarg nå agreed!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå