Gå til innhold

Gave med på flyet, en kullsyremaskin med gasspatron

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har da kjøpt en gave, en kullsyremaskin med medfølgende gasspatron som skal være inne i maskinen for å gi kullsyre. alt ligger i en eske, jeg kjøpte et nydelig innpakningspapir og pakket det utrolig pent inn! SÅ kom jeg på at det er kanskje ikke lov? Det er jo trossalt en gasspatron!og det er kanskje ikke lov å ta med på fly??? Hvis jeg blir stoppet i tollen og må legge den fra meg er hele gaven bortkastet...Og nå som jeg har pakket den inn da..hm....noen gode råd? eller noen som i det hele tatt vei, kanskje det er tillatt?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åååånei...så dumt! Jaja da må den pakkes opp igjen!!! iisj så dumt, så mye pent bortkastet papir og ikke mer igjen :( men bedre det enn å bli fratatt på flyplasen

Skrevet

Til TS:

jeg tror faktisk ikke du har lov til å ta den med på flyet uansett hva. Det står "nei" under både håndbaggasje og innsjekket baggasje.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ÅNEI!

Hvordan skal jeg få den med meg da?

Gjest Elfrida
Skrevet

Selve gasspatronen får du ikke med deg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja da er vi jo like langt...kan jo ikke levere en gave som mangler selve hovedtingen for å kunne bruke den!

noen ideer?

Gjest Elfrida
Skrevet

Hva slags "kullsyremaskin" er det da? Vi har en sånn flaske som mates med små gasspatroner, disse fås kjøpt i esker hos Clas Ohlsson og en del kjøkkenbutikker bl.a. Hvis det er en Soda stream tror jeg ikke det er noe problem å få tak i de heller. Man vil jo uansett trenger nye patroner etter hvert.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette er en kullsyrepatron fra AGA sånn stor flaske!!! Jeg tenkte som så at jeg gir henne hele denne som gave nå og sender nye via posten. Men er virkelig en kullsyrepatron det samme som gasspatron?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ringte flyplassen og NEI det er ikke lov å ha med seg! :(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ringte flyplassen og NEI det er ikke lov å ha med seg! :(

Gjest Badabing
Skrevet

Ta med kullsyremaskinen på flyet, og send gasspatronen i posten :) Da har du fortsatt med deg en gave, og kan bare forklare at den ene delen kommer i posten i løpet av få dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...