Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Hei!

Jeg lurer litt på denne hore-greia i forhold til jenter. Jeg tenker aldri at en jente er horete om hun har ligget med andre. Jeg tenker ikke mye på det egenlig, bare at hun sannsynligvis liker sex og muligens ikke har funnet den store kjærligheten.

Men selv om jeg ikke tenker på andre jenter på den måten så får jeg meg ikke fra meg å tenke sånn på meg selv. Eller, jeg føler meg ikke horete, men det er fordi jeg har hatt sex med ytterst få og aldri samleie. Dilemmaet er at jeg har lyst på sex HELE tida. Og å bytte sexpartner og ikke ha fast kjæreste appelerer veldig til meg. Spesielt fantaserer jeg om fremmede menn og "eldre" (30-40 år) menn. Jeg vil ikke har kjæreste og heller ikke en f.b.f. Det jeg blir mest kåt av er menn jeg bare har kjent i kort tid eller ser for første gangen. Jeg er forholdsvis ung (19) og ser på meg selv som pliktoppfyllende og snill. Men jeg føler at jeg ikke kan utfolde meg selv seksuelt. Tror dere jeg burde drite i horestempel? Men en framtidig mann eg eventuelt vil gifte meg med, vil han kunne se forbi hvor mange sexpartnere jeg har hatt?

Og er det noen andre som har det tilnærmet likt? Eller er jeg bare helt gæren?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er kun du som kan velge hvordan du vil leve ditt liv, og du er voksen nok til å ta en slik avgjørelse på egenhånd. Hvor mange seksualpartnere du har hatt er vel strengt tatt ikke noens sak, og det kan du fint holde for deg selv (eller pynte på det om du føler for det).

Bare ha i bakhodet at ikke alle tåler å ha ONS på ONS - psyken deres takler det ikke.

Og alltid kondom selvfølgelig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...