Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg nemlig et spørsmål til deg :)

- Hvilket mineralpudder er best, og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart Glo! Dekker mye bedre enn i.d. Brukte i.d. en stund før jeg visste om GLo, men nå har jeg brukt kun Glo i ca 5 år.

Skrevet

Jeg bruker id, og er veldig fornøyd med det. Det dekker ikke så veldig mye, men det trenger jeg ikke heller. Hvis jeg får en kvise bare bruker jeg litt concealer :)

Jeg skal prøve Glo når pudderet fra id er brukt opp :)

Skrevet (endret)

Jeg syns spørsmålet er vanskelig å svare på, fordi jeg syns Glo gjør huden så smukk og vakker (nesten litt sånn prselenshud), men for meg som har fet hud, så syns jeg ikke den mattende effekten, som tilsynelatende er der varer så lenge på meg.

Så på meg blir jeg for shiny i fjeset av den.

Men hadde jeg hatt normal/tørr hud hadde jeg definitivt valgt Glo.Den pressede. Den er også lettere å påføre enn ID.

ID er bra for meg fordi den inneholder sink, og fordi huden min ikke blir über-fet av den. Jeg syns ID sin varer mye lenger enn glo sin også.

Edit: Er enig i at Glo dekker meget bra.

Endret av Frk Snasen
Gjest Heidila
Skrevet

Jeg har Glo sin og er storfornøyd :D kommer til å fortsette å bruke denne ;) BAre minerals sin har jeg ikke prøvd da,men hører mye bra om den :)

Skrevet

Jeg liker begge, men hvis jeg må velge, foretrekker jeg Glo (den løse). Bare Minerals er litt mer glødende enn Glominerals, og det er mye lettere å finne farge; jeg oppfatter fargene hos BM som bredere/mer dekkende. Glominerals har derimot mange flere farger å velge mellom. Jeg liker også den pressede Glo-foundationen; så lenge jeg legger et tynt lag med kost er den veldig fin og ikke for matt selv på min tørre hud, men jeg antar det varierer med underlaget.

Favoritten min når det gjelder mineralfoundation, er derimot Alima Satin Matte Foundation. Veldig fine farger, nydelig på huden, og gir en kremete finish etterhvert. Den er dyrere enn enkelte andre mineralmerker, men jeg synes kvaliteten også er mye høyere. :)

Skrevet

Så dere anbefaler at jeg kjøper den pressede foundationen istedenfor pudder, eller hva liker dere best? :) Fra før bruker jeg true match minerals i pudder, og er sånn passe fornøyd, men vil jo prøve noe nytt og kanskje litt bedre for huden :jepp:

Tusen takk for svarene !

Skrevet

Den pressede er ikke i stedet for pudder, men i stedet for løs foundation. Den gir like bra dekkevne som løs foundation (mer eller mindre), men mye mindre søl. Hvis du er ute etter pudder som skal matte ned uten å dekke, kan du jo prøve Glomatte Finishing Powder.

Skrevet

Så dere anbefaler at jeg kjøper den pressede foundationen istedenfor pudder, eller hva liker dere best? :) Fra før bruker jeg true match minerals i pudder, og er sånn passe fornøyd, men vil jo prøve noe nytt og kanskje litt bedre for huden :jepp:

Tusen takk for svarene !

Jeg anbefaler den pressede. Syns det er et ork og dulle rundt med kost og løst pudder. Blir så sølete, men har lest at det løse pudderet fra Glo visstnok dekker enda mer?

Glo har jo og mineral foundation i liquid.

Har lest mye bra om den, men den egner seg visstnok ikke til fet hud.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvem er billigst av id og glo da?

Skrevet

Jeg liker begge, men hvis jeg må velge, foretrekker jeg Glo (den løse). Bare Minerals er litt mer glødende enn Glominerals, og det er mye lettere å finne farge; jeg oppfatter fargene hos BM som bredere/mer dekkende. Glominerals har derimot mange flere farger å velge mellom. Jeg liker også den pressede Glo-foundationen; så lenge jeg legger et tynt lag med kost er den veldig fin og ikke for matt selv på min tørre hud, men jeg antar det varierer med underlaget.

Favoritten min når det gjelder mineralfoundation, er derimot Alima Satin Matte Foundation. Veldig fine farger, nydelig på huden, og gir en kremete finish etterhvert. Den er dyrere enn enkelte andre mineralmerker, men jeg synes kvaliteten også er mye høyere. :)

Jeg har prøvd Glo og ID. De er veldig gode, men reagerer desverre på ingrediensen bismuth

Favoritten min nå er også Alima pure satin matte foundation! De har utrolig bra fargevalg og det er umulig å ikke finne en match her:) stort pluss!

Denne matter ikke noe som helst på meg på nesen, men nesen min blir utrolig blank, uansett så det får jeg bare leve med:) Dekker bra, sitter godt og drøy i bruk:)

Foundationen gir en creme finish resultat, slik jeg synes honesty beskrev bra

Min nesten favoritt er Everyday minerals pressed foundation. jevner ut hudtonen din bra

Everyday minerals

Skrevet

Hvem er billigst av id og glo da?

Jeg har akkurat bestilt pressed base fra Glo til 185 kr inkludert frakt, fra eBay nå :) Er ikke sikker på hva id koster nå, men de pleier å koste omtrent det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...