Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan hende det er noen liknende trådr her fra før men jaja.

Er ikke lenge før jeg får litt ekstra lønning, og har tenkt å investere i en hårkur/serum som gjerne kan koste litt.

Har du noen anbefalninger? Fra før bruker jeg litt Redken extreme deep fuel og Sebastian Penetraitt, men vil gjerne varirer litt og bytte på. Slik at ikke håret vender seg til kuren og slutter å ta i mot "næringen".

Har du andre tips, råd om hår er det bare å spytte ut ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fudge Dymamite hårkuren og Redken extreme CAT proteinkuren.

Skrevet

loreal professional absolur repair eller intense repair, kommer an på om du har tørrt eller bleket hår. eller er biosilk treatment noe av det beste jeg har prøvd, håret er mykt fra du tar i oljen til du vasker det :rødme:

Skrevet (endret)

Ingenting slår Fudge Dynamite, jeg har prøvd omtrent 500 kurer, og ingen kan måle seg med den. Den gir fukt OG protein, vanligvis må du bruke både proteinkur og fuktighetskur. Kokosolje som kur gir intensiv fukt, kan gjerne brukes i tillegg til Dynamite hvis du vil ha virkelig sunt og vakkert hår. Real Control balsam fra Redken i tillegg, og du har sjampo-reklame-hår. :)

Fudge Dynamite kan fås i litersflasker fra Lookfantastic til en latterlig lav pris nå, så den er et budsjettvennlig alternativ også!

Endret av Quirky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...