Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg kjøpte en bil av Ford for ca 2 mnd siden. Ingenting av det de sa, stemmer med bilen. Bremsene er dårlige, og batteriet er dårlig. Jeg er drit-lei av den dårlige servicen, og bilen må inn og ut av verksted flere ganger i uken. Nå vil jeg ha pengene tilbake! Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #2 Del Skrevet 28. september 2003 Vær rask som bare det!!! Hvis du ikke har vært dum og sagt nei til garanti for å få ned prisen (kjøpt bilen "som den står") har du tre måneders bruktbilgaranti. Ta kontakt med forbrukerrådet for å finne ut hvordan du går fram. Har du kjøpt bilen "som den står" har du nok bæsja på leggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #3 Del Skrevet 28. september 2003 Det står ikke "bilen selges som den er" tror jeg... Hvor kan jeg få tak i forbrukerrådet? Har de hjemmeside tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #4 Del Skrevet 28. september 2003 http://www.forbrukerradet.no/ Denne artikkelen bør være av særlig interresse for deg. Se også her Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 29. september 2003 #5 Del Skrevet 29. september 2003 "as is" som den er gjelder ikke om tingen er i vesentlig dåligere stand en man skulle tro. Dessuten har du kjøpt den av "profesjonnelle" (en butikk ol) kan ikke de gi deg dåligere vilkår en kjøpsloven., dvs etter to rettinger kan du heve kjøpet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 29. september 2003 #6 Del Skrevet 29. september 2003 Anbefaler også et NAF-medlemskap hvor du har tilgang på fri rådgivning og om nødvendig - fri rettshjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå