Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja, overskriften sier vel det meste :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Ja, det finnes! Marit (Perledrøm) anbefalte meg en gang en shampoo og balsam med kokosduft, men jeg husker ikke hva de het! Vi får håpe hun finner tråden ;)

Skrevet

Bumble&Bumble Creme de Coco?

Ellers lukter Paul Mitchell Shampoo One litt kokos, eller i hvertfall pina colada.

Skrevet

Herbal essemces har også shampo og balsam med kokosduft.

Gjest Mahareth
Skrevet

Innbilte meg at søsteren min hadde en som enten var fra body shop eller yves rocher. En stund siden jeg så den, så kan huske svært feil :)

Gjest Heidie
Skrevet

Bumble&Bumble Creme de Coco?

Ellers lukter Paul Mitchell Shampoo One litt kokos, eller i hvertfall pina colada.

Bumble & Bumble ja!

Skrevet

Jepp - Bumble & Bumble lukter cocos... god er den også!!! :regn:

Skrevet

Hvor får man tak i Bumble & Bumble? :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lookfantastic.com har merket. Men synes det er så dyrt i forhold til andre merker som redken og kms og sånt?

Skrevet

da ble det bumble and bumbletest på meg :D

Skrevet

da ble det bumble and bumbletest på meg :D

Jeg har ikke prøvd shampooen og balsamen i creme de coco-serien, men bruker hårkur/maske derfra, og er superfornøyd! Lukter deilig kokos, akkurat passe for min smak, innbiller meg at det hadde blitt for mye for meg med alt på en gang :fnise: Men håret blir i alle fall kjempemykt. Bruker forsåvidt shampoo og balsam fra Bumble & Bumle også, bare en mer luktnøytral variant, og kan benytte anledningen til å skryte litt av merket - kjempekvalitet :jepp:

Gjest Serena
Skrevet

Alltid blitt fortalt at koskos lukt i shampoo kommer av parfyme, og at pafyme ikke er bra for hodenbunnen. :frown:

Skrevet

Her har du en shampoo fra Kanu Natur med kokos duft.

Kun naturlige ingredienser, dufter veldig godt.

hva er dette for en side ? er den norgesbasert ?

Skrevet

Jeg har en Beach hair resort eller hva den heter fra Kevin Murphy, den lukter kokos. Kjøpte den hos frisøren for 299(!) kr..

Skrevet

tja, overskriften sier vel det meste :)

Ja det finnes oriflame selger også det. De luket kjempegodt

Skrevet

hva er dette for en side ? er den norgesbasert ?

Det står i hvertfall "norsk selskap med lager i oslo" på nettsiden, så jeg regner med det!

Jeg kjøpte bodyoil fra Kanu natur med Thaiti duft derfra,som lukter sol sommer, palmer og hvite strender! hahaha. Litt klinete med sånne kroppsoljer egentlig, men syntes det var et godt produkt.

Sjampoen har jeg ikke prøvd selv. Var en venninne av meg som hadde den, jeg luktet bare på den så kan ikke si så mye om hvordan den er. Men kokkos luktet den i alle fall =)

Skrevet

Det står i hvertfall "norsk selskap med lager i oslo" på nettsiden, så jeg regner med det!

Jeg kjøpte bodyoil fra Kanu natur med Thaiti duft derfra,som lukter sol sommer, palmer og hvite strender! hahaha. Litt klinete med sånne kroppsoljer egentlig, men syntes det var et godt produkt.

Sjampoen har jeg ikke prøvd selv. Var en venninne av meg som hadde den, jeg luktet bare på den så kan ikke si så mye om hvordan den er. Men kokkos luktet den i alle fall =)

prøver å finne et organisasjonsnummer men det var det lite info om på siden der, får grave litt mer :)

Skrevet

Jeg mener The Body Shop har noe, men jeg er ikke helt sikker. De har i hvert fall veldig mange produkter med kokosnøttduft, så kan godt være de har shampo/balsam også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...