Gå til innhold

Underholdning for barna

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har 2 stk som er ca10år som kanskje ikke synes det er veldig kult å sitte 3 timer til bords.

Dette er to jenter, men jeghar ikke peiling på hva noen jenter på 10 år liker å gjøre??

Noe jeg kan kjøpe inn? Jeg tenkte på 2 stk tiara for morro skyld, men vet ikke omdet blir for barnslig?? I tillegg til noe annet så klart...

I etterkant av middagen får de jo løpt rundt som de vil, men er det noe mer jeg kan kjøpe med?

De er de eneste somer i den alderen, resten er 16+ og de burde klare seg selv.

Endret av Cæmis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at det er under middagen så bør det gjerne være noen rolige aktiviteter. Hva med tegnebok og farger? eventuelt så kan du jo kjøpe noen sånne små reisespill som de kan spille sammen hvis de kjeder seg. Vet og at det finnes "tegnebøker" med ferdigtegnede ansikter, men istedenfor fargeblyanter så følger det med sminke som de kan bruke på tegnebøkene.

Ellers syns jeg at tiaraene er en fin ide :) De fleste jenter i den alderen elsker jo prinsesse saker ;)

Skrevet

Syns tegnesaker er en veldig god ide, det er en rolig aktivitet som de fint kan gjøre ved bordet!

Skrevet

Sminkebøkene som Elensire nevner, er et godt tips. Det finnes også en type der man kan tegne antrekk på ferdigtegnede modeller. Datteren min på 11 kan sitte i evigheter med disse.

Skrevet

er dette ting jeg får kjøpt på si feks Brio??

hehe, føler jeg begynner å bli gammel som ikke lenger er oppdatert...:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...