Gå til innhold

Tatovering korsryggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg skal ha ein tatovering på korsryggen,av eit kors. Det er jo enkle linjer. Og korset skal ikkje vera så stort. trur dåke det kjem til å gjer sånn kjempe vondt ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet

Jeg har 5 tatoveringer på ymse steder og ja, det gjør vondt, men jeg har allikevel gjort det igjen og igjen.

Den jeg har i korsryggen måtte jeg besinne meg for å ikke le når jeg tok, for jeg syntes det kilte så fælt (samt gjorde vondt selvsagt). Reagerer slik at jeg begynner å svette fordi det til tider gjør vondt, mens jeg holder pent kjeft fordi det er noe jeg velger å utsette meg selv for.

Skulle jeg imidlertid valgt om igjen hadde jeg aldri tatt den i korsryggen, da dette har blitt noe "alle" har, og dermed lite originalt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har i korsryggen... Tpk den for 12 år siden( før alle tok der;))

Var vondt ja... Men ikke så ille som eg trodde:)

Skrevet

tattiser er litt vondt, men for de fleste er det ikke noe problem å gjennomføre. Jeg har en øverst på ryggen, det var omtrent som å ha en veldig hard dusjstråle på solbrent hud. Slitsomt, men null problem. :)

Skrevet

Vondt er det, men det går greit.

Skrevet (endret)

Skaff deg tramp stamp... Det er veldig fint. Og inn :glare:

Vel, man MÅ ikke ha den stereotype tribalen vet du. Og om hun faktisk vil det, so what? Må være fantastisk å ha eneretten på god smak. :rolleyes:

Endret av Pingting
Skrevet

Og så var vel spm om det var vondt også :)

Jeg har 3 stk: skulder,ved hoftebein og i korsryggen.

Var nok korsryggen dom var vondest av dem,men ikke noe en ikke tåler! Går så fint så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...