Gjest Pet Skrevet 16. juli 2010 #1 Del Skrevet 16. juli 2010 Kan jeg bruke kortermet shorts sammen med bolero? Og Chipp-Chappere? Eller må jeg ha strømpebukse mellom? Skjorten rekker litt nedenfor den øverste kanten på shortsen og bak boleroen. Kan jeg ha sjal der? Eller må jeg ha stropper? Har et skjerf som jeg kan ha over, men da blir det glippe foran. Gjør det noe? Kan jeg bruke Pumps hvis det blir litt mye med Chipp-Chappere? Eller må jeg ha noe over? Har ikke så mye greie på mote. Skal på utstilling, hvis det har noe å si. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 16. juli 2010 #2 Del Skrevet 16. juli 2010 Kortermet shorts? Jweg trodde shorts var benklær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. juli 2010 #3 Del Skrevet 16. juli 2010 Kortermet shorts? Jweg trodde shorts var benklær? Unnskyld. Jeg mente kortbenet. Er litt nervøs og da skriver jeg lett feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 16. juli 2010 #4 Del Skrevet 16. juli 2010 Kort shorts, bolero og skjorte høres helt greit ut, om du trives i det. Om du skal ha strømpebukse og pumps eller kjipp-kjapper, kommer vel an på hva du skal? Uformelt er det helt ok med kjipp-kjapper. Det med sjal og stropper og skjerf skjønte jeg ikke noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. juli 2010 #5 Del Skrevet 16. juli 2010 Kort shorts, bolero og skjorte høres helt greit ut, om du trives i det. Om du skal ha strømpebukse og pumps eller kjipp-kjapper, kommer vel an på hva du skal? Uformelt er det helt ok med kjipp-kjapper. Det med sjal og stropper og skjerf skjønte jeg ikke noe av... Jeg skal på utstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 16. juli 2010 #6 Del Skrevet 16. juli 2010 Enig med Sissan. Men chip-chaper er strandplagg. Så jeg ville brukt pumps eller ballerinas. Jeg skjønte heller ikke noe av sjal/stropper/skjerf-problematikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. juli 2010 #7 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg tror du heller burde se etter en kortbent shorts, den er lettere å kombinere med andre plagg. Solbrun strømpebukse er et must om du ikke har naturlig brune legger, det kan du lese mer om her: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=495985 Til kjipp-kjappere må du evt. klippe hull mellom tærne og lime fast strømpen til huden med superlim, slik at den ikke rakner. Knoklete ben er også et "no-no", så da må du enten legge på deg, eller få filt ned knokene som stikker ut (anbefaler å få dette gjort hos veterinær, da det er billigere, og kortere venteliste). Bolero går aldri av moten, og den passer til absolutt alt! Du kan rett og slett ikke gjøre noe feil med en bolero. Det er ikke så vanskelig som du skal ha det til. Må bare tenke litt, vet du. PS: En flosshatt i miniatyr er prikken over i'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 16. juli 2010 #8 Del Skrevet 16. juli 2010 ville ikke limt fast strømpene til huden min med superlim da, Antlers. Bruk heller lotion m pitte-litt selvbruningskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. juli 2010 #9 Del Skrevet 16. juli 2010 Det er slik at det sjalet som jeg kan ha bak boleroen kan gå over stroppen eller ned foran, men da blir det ikke noe fint med skjerfet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. juli 2010 #10 Del Skrevet 16. juli 2010 ville ikke limt fast strømpene til huden min med superlim da, Antlers. Bruk heller lotion m pitte-litt selvbruningskrem. Du vet da vel at det kan bli skjolder av det? Er det noe som er umoderne så er det brunfarge som ser fake ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 16. juli 2010 #11 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg tror du heller burde se etter en kortbent shorts, den er lettere å kombinere med andre plagg. Solbrun strømpebukse er et must om du ikke har naturlig brune legger, det kan du lese mer om her: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=495985 Til kjipp-kjappere må du evt. klippe hull mellom tærne og lime fast strømpen til huden med superlim, slik at den ikke rakner. Knoklete ben er også et "no-no", så da må du enten legge på deg, eller få filt ned knokene som stikker ut (anbefaler å få dette gjort hos veterinær, da det er billigere, og kortere venteliste). Bolero går aldri av moten, og den passer til absolutt alt! Du kan rett og slett ikke gjøre noe feil med en bolero. Det er ikke så vanskelig som du skal ha det til. Må bare tenke litt, vet du. PS: En flosshatt i miniatyr er prikken over i'en Jeg har Chipp-Chappere med rem, så de sitter godt i foten. Strømpebuksen er åpen frampå tåa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #12 Del Skrevet 18. juli 2010 Tøysejenter;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 19. juli 2010 #13 Del Skrevet 19. juli 2010 Dropp bolero, plis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 19. juli 2010 #14 Del Skrevet 19. juli 2010 Hva med en fin, elegant sommerkjole i stedenfor? KLarer ikke helt se for meg hvordan alt dette ser i i sammen. Men kan tenke meg at det ikke blir helt bra. Ikke misfortså, men jeg syns du heller kan ta på en kjole eller skjørt og bluse f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 20. juli 2010 #15 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg syns både sjal, stropper og skjerf er et must på utstilling, bl.a. mtp. på å fjerne fokus fra evt. bleke shortsben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå