Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 Ferien står for dør om 5 små timer, men de fortoner seg som en evighet. Jeg sitter alene på kontoret, de andre har dratt på ferie - og det har tydeligvis kundene også. I går fikk jeg 3 telefoner; en var til en kollega som har ferie, de to andre var noen som fakset til telefonnummeret vårt. Jeg er ajour. Har ingenting å gjøre, bortsett fra å rydde ut av oppvaskmaskinen og rydde bort noen gamle, tomme permer. Supereffektiv når jeg har mye å gjøre, men når det er slik at jeg må "samle opp" for å få noe ut av dagen så blir jeg verdens minst produktive. Permene har jeg ryddet - bare oppvasken som står igjen. Herregud - jeg går snart bananas (vurderer sterkt å låse meg inn på sjefens kontor for å låne sofa'n som står der).
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Hahaha.. Men nå er klokken halv ett! Sitter ganske rolig til på et kontor jeg og, og selv om jeg ikke har ferie før om en uke så går timene til helg gaaanske tregt vil jeg si=) Sitter å ser ut vinduet, vamt og godt mens jeg må sitte her hehe. Du får finne deg noen blogger å lese, eller lete opp gode mattips her inne kansje? Skriv de ned, da går tiden fort:) Ut å lufte deg litt kansje?
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Hahaha.. Men nå er klokken halv ett! Sitter ganske rolig til på et kontor jeg og, og selv om jeg ikke har ferie før om en uke så går timene til helg gaaanske tregt vil jeg si=) Sitter å ser ut vinduet, vamt og godt mens jeg må sitte her hehe. Du får finne deg noen blogger å lese, eller lete opp gode mattips her inne kansje? Skriv de ned, da går tiden fort:) Ut å lufte deg litt kansje? Tenkte på å lufte meg, men jobber i et regnskapsbyrå så jeg må være her i tilfelle det kommer en kunde inn med papirer. Vurderer sterkt den sofa'n til sjefen nå. Har beina på bordet og kontorstolen i hvilestilling og trykker F5 på tastaturet her hele tiden og lurer på hvor alle KG-brukerne er *sukk* (takk for svar forresten, så fikk jeg noe å gjøre i ett minutt eller så )
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Hihi. Jeg kjeder meg faktisk såpass, og er så ensom og varm, at jeg nettop dro ned kjolen foran og bh'n. Så nå sitter jeg her og lufter puppene. Hadde vært fint om jeg besvimte akkurat nå, og en kunde kom og fant meg...
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Hehe:) Gått en time til nå! Ser sikkert bra ut der du sitter Kansje du gir noen sjokk å må gi førstehjelp hehe Du har ikke noen morsomme spill på telefonen da? eller mye gøy å finne på nett å da..
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Hehe:) Gått en time til nå! Ser sikkert bra ut der du sitter Kansje du gir noen sjokk å må gi førstehjelp hehe Du har ikke noen morsomme spill på telefonen da? eller mye gøy å finne på nett å da.. Nei, nettet er oppbrukt føler jeg. Har vært innom det meste. Fant ut at jeg skulle ta av meg bh'en (har da kjole over) på grunn av varmen, og DA kom det selvsagt en kunde. Så nøkkelen til arbeid er tydeligvis å gjøre alt man ikke skal (som å kle seg naken). Da kommer arbeidet strømmende. Fikk en mail her med papirer også, men nå er alle bilag bokført og det er fremdeles 9000 sekunder igjen til ferien begynner.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #7 Skrevet 16. juli 2010 De dukker opp når de ikke skal skjønner du Jeg stenger klokken 3. Å da kommer det inn noen rett før 3 og bruker laaaang tid som jeg må vente på.... Det skjer garantert idag :O
weboline Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 De dukker opp når de ikke skal skjønner du Jeg stenger klokken 3. Å da kommer det inn noen rett før 3 og bruker laaaang tid som jeg må vente på.... Det skjer garantert idag :O Hvis du kjeder deg så logg deg inn på morsomme sider, denne liker jeg ingvildsverden.com
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå