Anglofil Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Er det noen her som vet hvorvidt det er mulig å bestille ekstra kolli for én ekstra koffert når man reiser med SAS? Vet dette er mulig med Norwegian, der kan man jo kjøpe ett ekstra kolli for en ganske rimelig penge, men har ikke klart å finne noen informasjon om dette på SAS sine sider. Slik det ser ut for meg virker det som de kun har gebyr for overvekt og at det ikke er mulighet til å bestille på forhånd slik som hos Norwegian. Stemmer dette? Mvh Yvonne Endret 16. juli 2010 av Yvonne
Daniel84 Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Er det noen her som vet hvorvidt det er mulig å bestille ekstra kolli for én ekstra koffert når man reiser med SAS? Vet dette er mulig med Norwegian, der kan man jo kjøpe ett ekstra kolli for en ganske rimelig penge, men har ikke klart å finne noen informasjon om dette på SAS sine sider. Slik det ser ut for meg virker det som de kun har gebyr for overvekt og at det ikke er mulighet til å bestille på forhånd slik som hos Norwegian. Stemmer dette? Mvh Yvonne Tror ikke det er mulig med sas desverre. da må du reise på en dyrere billetype.. og overvekt er dyyyyyyyrt... Endret 16. juli 2010 av Daniel84
Anglofil Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Tror ikke det er mulig med sas desverre. da må du reise på en dyrere billetype.. og overvekt er dyyyyyyyrt... Ja, det var derfor jeg lurte. Mvh Yvonne Endret 16. juli 2010 av Yvonne
Daniel84 Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Ja, det var derfor jeg lurte. Mvh Yvonne Fant denne til deg : Sas bagasje
Anglofil Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2010 Fant denne til deg : Sas bagasje Dessverre reiser jeg før 1.oktober, så disse reglene gjelder ikke for meg. Mvh Yvone
Anglofil Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2010 Fant forresten ut at man kan sende bagasje som cargo, og jeg fant ut at det kunne bli billigere, 10 kg koster omkring 30 pund, noe som jo er mye billigere enn de 90 kronene det koster pr kg overvekt. Noen som har prøvd dette? Hvordan foregår det i såfall? Mvh Yvonne
Gyda Skrevet 16. juli 2010 #7 Skrevet 16. juli 2010 Har akkurat flyttet til utlandet med familien. Da undersøkte vi disse mulighetene både med Norwegian og SAS. Norwegian er enkelt - der kan du kjøpe en koffert til (20 kg) til 60 kr. Vi reiste 3 stk - så ved å betale kr 180 ekstra - fikk v i 60 kilo ekstra med oss. Tilsvarende pris hos SAS var kr 2 400,-!! Da var det sendt som Cargo - skulle komme frem i løpet av et par dager - ikke sikkert at det var plass på samme fly som vi dro med... Var ikke veldig vanskelig å bestemme seg for flyselskap da!
Anglofil Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2010 Nei, det forstår jeg. Synd billettene allerede er bestilt og ikke tenke på dette før. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå