Glow Skrevet 16. juli 2010 #1 Skrevet 16. juli 2010 uten grunn ble en kontakt blokkert "av meg" på msn, jeg skulle oppheve denne blokkeringen, men ingenting skjedde.... Bare for å prøve så blokkerte jeg noen andre, og fikk heler ikke til å fjerne blokkeringen da heller..... øøøh...er det msn som tuller nå eller!? Har prøvd å sletta msn på datan, lasted ned på nytt, slå av og på datan, restarte msn, men blokkeringene vil ikke fjerne seg og jeg får ikke pratet med kontaktene mine...stupiiid... noen med samme problemo`?
Daniel84 Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Får til både å blokkere og fjerne blokkeringer jeg.. Så vet ikke hva du har gjort :/
Purple Basil Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har en person i kontaktlisten min som av en eller annen grunn ble blokkert, og fjerne blokkeringen er ikke mulig:S Veldig merkelig ettersom jeg ikke har dette problemet med noen av de andre kontaktene.
Glow Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2010 Jeg fikk det til tilslutt :D Jeg avinstallerte msn og lasted ned på nytt, så fikk jeg fjerna blokkeringa og kontakten min og jeg kan snakke sammen igjen <3 hehe
MariraM Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Man kan høyreklikke på folk i kontaktlista og trykke på Block eller Blokk (på norsk). Får å fjerne blokkingen høyreklikker du, og velger Unblock.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå