Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Feline.
Skrevet

Jeg får besøk av lillesøsteren min på 10 år en uke i sommer, og lurer på om noen har tips til hva vi kan gjøre/se i Oslo?

Er ikke sånn kjempekjent i byen selv, så trenger litt idéer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Teknisk museum, reptilparken, Den hemmelige parken (hvis du har iPhone), Frognerbadet, Frognerparken, badestrendene på Bygdøy, Ingjerstrand, Sognsvann, Nøklevann, Ekeberg minigolf (der har jeg ikke vært selv, men det ser veldig gøy ut, og Ekeberg besøksgård er rett ved siden av med hester og kaniner og geiter).

Det er masse mer, men det var det jeg kom på nå :)

Endret av Lionda
Skrevet

Jeg får besøk av lillesøsteren min på 10 år en uke i sommer, og lurer på om noen har tips til hva vi kan gjøre/se i Oslo?

Er ikke sånn kjempekjent i byen selv, så trenger litt idéer ;)

I tilegg til Liondas gode tips, så vil jeg annbefale en tur til Tusenfryd. Er det dårlig vær en dag kan kanskje Hoppeloppeland være en ide. Det finner du både ved Griniveien i Bærum og også en ved Lillestrøm.

Ellers så har man nå åpnet tårnet i Holmenkollbakken, med skråheis helt opp.

Gjest Feline.
Skrevet

Da blir det frognerbadet og den hemmelige parken én dag, tusenfryd én dag, og reptilpark én dag ihvertfall. Takk for tips, dette var jo ting som var gøy både for store og små :D

Skrevet

Ja da har du nok kanskje fått fyllt opp dagene, men jeg vil allikevel også få med Hovedøya som et tips. Koselig øy med bademuligheter og lek, sauer og gøy for de små og løpe rundt i labyrintene i Klosterruinene.

Her er foressten en "tidsreise" fra Hovedøya

http://www.janovebrenden.no/documents/76.html

Gjest navnelapp
Skrevet

Hovedøya er eit veldig godt forslag, takk for ei fin tidsreise, Jan Ove!

Skrevet

Hovedøya er eit veldig godt forslag, takk for ei fin tidsreise, Jan Ove!

Tusen takk for tilbakemelding. Det var hyggelig :)

Hilsen Jan Ove

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...