Gå til innhold

Hvordan bli med dominant?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er sammen med verdens beste gutt, jeg er 31, han litt yngre. Vert sammen i 1 1/2 år og sexen er helt fantastisk men jeg skulle gjerne fått litt tips om hvordan å dominere han mer..

Jeg merket fort at han ble sinnsykt kåt bare jeg satt øverst, og første gangen jeg svelget trodde jeg han skulle dø av lykke..Etterhvert har jeg lokket han til å like å bli slikket og få en dildo bak, og den dagen han slikket og smakte på dildoen etterpå trodde jeg at jeg skulle dø av lykke..hehe

Siste eksperiment var å prøve wetsex, jeg som giver da.. Vi likte det sykt godt begge to.. Problemet er bare at jeg tørr liksom ikkje kommandere han til å gjøre ting, jeg har lyst å si hvilken stilling han skal være i osv.. Men det blir så dumt når jeg gjør det.. Han virker som typen som ville ha likt det om jeg plutselig ble veldig dominant, også verbalt, men hvordan???????

Vet ikke om dette hørest ut som et lite problem, men for meg er det stort for jeg tenner på å dominere og han på underkastelse, men jeg får det ikke til!!

Gode (og seriøse) tips tas imot med takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest FunGame;)
Skrevet

Hmmm... Det finnes mange ting du kan gjøre.

Alt fra å viske han i øret at, "nå motsa du meg, det vil koste deg fem rappe på baken i kveld", når dere er ute blandt folk og han er virkelig ulydig. Det kan høres brutalt ut, men det vil være like opphissende for han som om du strøk hånden din langsomt på innsiden av låret hans.

Vil du virkelig ha kontroll over han kan du si det til han en kveld at du misstenker han for å onanere for mye og at det tar hans fokus vekk fra å tilfredstille deg helt 100% (vare seg det er sant eller ikke er irrelevant, og her er hvorfor), så tar du frem noe slikt som dette:

http://www.keptforher.com/birdlocked.html

Setter du han i en slik en vil forholdet deres få en ny vending. Han vil bli en god del mer sensuell, han vil tenke mer på din nytelse, ikke bare på å tilfredstille deg seksuelt, men også mer på berøring, beføling, massering, han vil lære seg å tilfredstille på en helt ny måte.

I tillegg vil du der etter ha full kontroll på hans seksualitet. Tenk deg selv hvilken fantastisk rush det er å ha full kontroll over et annet menneskes orgasme. Du vil ikke bare bestemme når han får orgasme, men du kan til og med pirre han når han har vært slem ved å opphisse han, runke han, suge han eller knulle han til han er så nær så nær, så sier du at nei, pga at han ikke lyttet til deg i går og gjorde som du sa så får han ikke komme i kveld. Så kan du ta noen isbiter, holde mot pikken hans, så synker den sammen og kan låses inne igjen. Og han vil bli seksuelt frustrert. Veldig frustrert. Men han vil adlyde din minste vink.

Du kan også lære han opp i å komme inni deg, for så å la han slikke deg ren etterpå. Og samtidig som orgasmen rir gjennom deg vil du kjenne saftene hans presses ut av deg og du vet han må svelge sine egne safter, samtidig som tanken på deg gjør at orgasmen forsterkes og virkelig rir gjennom kroppen din.

Du vil også kunne nyte av at han tilfredstiller deg uten at han får noe selv, når han har vært ulydig. Vel vitende om at han er så kåt at han er villig til å gjøre omtrent hva som helst for deg...

Chastity device heter det. Og begynner dere med slik vil dere få et helt nytt sex-liv. Det er neste skritt hvis dere virkelig er seriøse om dette her.

Og tenk deg hvor grusomt det vil være for han, hvis han ikke har fått noen orgasme på et par dager, og du ringer han mens han er på jobb og sier noe hett og opphissende til han i telefon med en dyp og kåt stemme... samtidig som han ikke kan gjøre noe med den kåtheten som vil koke i blodet hans for resten av dagen.

Og han vil stadig vekk tenke på deg, når han blir kåt vil hans tanker alltid falle på deg og hva han har lyst til å gjøre med deg, og at du gjør med han.

Og tenk, du vil kontrollere et annet menneskes orgasmer til de grader. Det er en opphissende tanke, ikke sant? ;-)

Skrevet

Takk for gode råd.. Ble veldig kåt av å bare tenke tanken på å teste det ut.. Tror jeg skal begynne forsiktig med å binde han fast og tvinge han til å slikke meg først, men kanskje nekte han å slikke rompen min, for det elsker han, så bare la han gjøre det litt, men bare litt. Har også lyst å leke med buttplugen på meg selv slik at han bare må se på og kanskje få smake litt på den, men ikke røre.. Problemet er bare at han blir så kåt at når jeg slipper han løs så kommer han nesten til å voldta meg for å få knullet meg hardt.. Så kanskje jeg skal prøve å ikkje slippe han løs før han har lært å oppføre seg og vente på at jeg gir han lov å knulle meg..

Et annet problem er at jeg blir så kåt at det eneste jeg klarer å tenke på er å få kuk i meg..lol..Men tanken på å kontrollere orgasmen hans er sinnsykt pirrende. Gjør det av og til når jeg suger eller bruker dildo på han, men har aldri nektet han det helt.. Men tror om jeg hadde gjort det så hadde han vert så stiv at det hadde gått for meg ved første slikk..

Mmm, dette må prøvest ja!!!!Kanskje jeg skal begynne med å sende han en mail der jeg beskriver det jeg vil gjøre... :sengekos:

Og jeg er absolutt jente ja!!!!!

Gjest littleone
Skrevet

Jeg er jente, og forsker på dominans/underkastelse med min nye partner. Det er han som dominerer meg, og jeg merker at han av og til tenker for mye på hvor grensen skal gå, og over om ting blir teit, osv..Spesielt når det kommer til det verbale. Alt jeg kan si er kjør på, men gi ham et nøytralt "passord" slik at han kan stoppe leken når han ikke vil lenger. Jeg tror kommunikasjon er nøkkelen til å finne felles ståsted. Hva om dere skriver ned/forteller hverandre 3 av deres mest hemmelige fantasier til hverandre? Sett ord på opplevelsen etter sex (mer enn, "wow, dette var bra!") Det finnes også mange bra filmer og historier på nettet som dere kan maile til hverandre.

Jeg jobber litt med å få min partner til å dominerer meg i større grad enn han gjør, men det er vanskelig å be noen direkte om å slå deg i ansiktet, eller rise deg ;-)

Skrevet

Tråden er ryddet.

Het Potet.

Gjest gjest31
Skrevet

Hei.

Jeg er sammen med verdens beste gutt, jeg er 31, han litt yngre. Vert sammen i 1 1/2 år og sexen er helt fantastisk men jeg skulle gjerne fått litt tips om hvordan å dominere han mer..

Jeg merket fort at han ble sinnsykt kåt bare jeg satt øverst, og første gangen jeg svelget trodde jeg han skulle dø av lykke..Etterhvert har jeg lokket han til å like å bli slikket og få en dildo bak, og den dagen han slikket og smakte på dildoen etterpå trodde jeg at jeg skulle dø av lykke..hehe

Siste eksperiment var å prøve wetsex, jeg som giver da.. Vi likte det sykt godt begge to.. Problemet er bare at jeg tørr liksom ikkje kommandere han til å gjøre ting, jeg har lyst å si hvilken stilling han skal være i osv.. Men det blir så dumt når jeg gjør det.. Han virker som typen som ville ha likt det om jeg plutselig ble veldig dominant, også verbalt, men hvordan???????

Vet ikke om dette hørest ut som et lite problem, men for meg er det stort for jeg tenner på å dominere og han på underkastelse, men jeg får det ikke til!!

Jeg er en underdannig gutt. Elsker det du forteller. For meg er det viktig å tilfredstille madam, det er du som er viktig. Du skal ta for deg, slikkes, suges, maseres, knulles osv. Språk er også viktig. Digge å bli kalt slave, horegutt osv. Det tenner meg enormt. Du skal kreve, kreve og dominere så mye du orker. Har jeg vært flink kan jeg kanskje få sprute på foten, skoen din eller hvor du måtte ønske. Deilig å bli kommandert til orgasme, når og hvor.

Gjest loveli
Skrevet

www.smil-norge.no

Bli medlem og få mange gode tips og råd i forumstrådene og novellene! :D

Jeg mener å huske det var anonym innmelding, men jeg husker ikke helt. ;)

Gjest erfaren-jente
Skrevet

Jeg har ingen gode tips helt konkret, men det er veldig opphissende å dominere.

Jeg kan virkelig anbefale håndjern. Det er utrolig opphissende å lenke mannen fast til senga, og der må han ligge helt til du slipper han løs. Mens han ligger der kan du gjøre hva du vil med han, suge han, ri han, ta på deg selv, pirre han og bare erte. Å la han oppleve at du tar på deg selv uten at han får tatt på deg, er veldig opphissende for begge to.

Gjest gjest31
Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale håndjern. Det er utrolig opphissende å lenke mannen fast til senga, og der må han ligge helt til du slipper han løs. Mens han ligger der kan du gjøre hva du vil med han, suge han, ri han, ta på deg selv, pirre han og bare erte. Å la han oppleve at du tar på deg selv uten at han får tatt på deg, er veldig opphissende for begge to.

Håndjern er bra. Forslag når mannen din ligger bundet i senga. Ring en venninne, mamman din, svigermor eller noen andre mens du klapser han på ballene eller sitter på ansiktet hans. Ydmykende å ligge der skrekkslagen for at personen i tlf skal høre osv.

Eller ta frem kamera og true med bilder.

Skrevet

Håndjern er bra. Forslag når mannen din ligger bundet i senga. Ring en venninne, mamman din, svigermor eller noen andre mens du klapser han på ballene eller sitter på ansiktet hans. Ydmykende å ligge der skrekkslagen for at personen i tlf skal høre osv.

Eller ta frem kamera og true med bilder.

Man skal aldri blande inn andre uvitende mennesker i sine "dirty" sexleker. Da burde det være en avtale mellom dama og venninna. Hun må være klar over at hun er med på en sexlek.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville aldri ringe noen under sexen for å virke dominerende. Nei har nok med å lære meg å gjøre det når vi er to..

Men hvordan skal jeg spørre om hvor mye underkastelse han vil ha og tenner på?? Vet ikke om han er typen som tenner på at jeg skal bestemme hvor han skal sprute liksom??

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville aldri ringe noen under sexen for å virke dominerende. Nei har nok med å lære meg å gjøre det når vi er to..

Men hvordan skal jeg spørre om hvor mye underkastelse han vil ha og tenner på?? Vet ikke om han er typen som tenner på at jeg skal bestemme hvor han skal sprute liksom??

Kommer litt an på hva slags personlighet han har :)

Om han er en type som liker å snakke om ting, så kan du vel sikkert lufte preferanser ganske direkte. Eventuelt så prøver du deg frem litt og litt, for eksempel kan du begynne med å be om at han f. eks spruter deg på puppene dine eller et annet sted _du_ liker, poenget er at du skal ha kontrollen. Om han reagerer positivt på dette så kan du etterhvert øke dominansnivået mer, til at du blir "strengere" i tonen og ikke minst bestemmer når han får sprute slik at han spruter på din kommando.

Prinsippet kalles orgasmenekt, og dominansen her ligger i at du har kontrollen over hans orgasme. Du gir han en mulighet til å få orgasme, men på dine premisser i forhold til hvor og når. Og så er det jo opp til dere hvor hardt du vil "håndheve" det. Etterhvert er det mange som praktiserer det slik at han ikke får lov til å komme uten at hun sier det, og greier han det ikke på din kommando, så har han "forspilt" sin mulighet til å sprute denne gangen og må vente.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Hvis du er en kvinne så kan du ikke bli dominant. Kvinnen er av naturen skapt for mannens skyld, ikke omvendt. Det du prater om er både naturstridig og sykt. Man putter ikke noe i munnen som har vært der bak. Det er å be om å bli syk.

Dere burde heller bytte om på rollene, så skal du se det føles mye bedre og mer naturlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du er en kvinne så kan du ikke bli dominant. Kvinnen er av naturen skapt for mannens skyld, ikke omvendt. Det du prater om er både naturstridig og sykt. Man putter ikke noe i munnen som har vært der bak. Det er å be om å bli syk.

Dere burde heller bytte om på rollene, så skal du se det føles mye bedre og mer naturlig.

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Føles nok ikke mer naturlig når mannen faktisk er den som liker å bli dominert!! Beste kommenteren på lenge!!ler enda!!

• 5 måneder senere...
Skrevet

I lIKE VERRY MUCH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...