Gjest MrsL Skrevet 27. september 2003 #1 Skrevet 27. september 2003 Hvordan gjør dere det? Er det vanlig at brudeparet ordner overnatting eller er det nok å legge ved en liten liste over overnattingsmuligheter?
Grooo Skrevet 27. september 2003 #2 Skrevet 27. september 2003 Helt greit å legge ved en liste, det er ingen som forventer/forlanger at dere betaler. Er det mange som trenger overnatting kan dere kanskje snakke med et hotell og få en god pris til gjestene deres? Det ville gjestene sikkert sette pris på...
Miracl3 Skrevet 27. september 2003 #3 Skrevet 27. september 2003 Gjester langveis fra er tilbudt å sove hos andre familiemedlemmer
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2003 #4 Skrevet 27. september 2003 Siden alle "mine" gjester er tilreisende og en god del av "hans" gjester også er det, har vi ikke plass til alle hos de som bor her av familiemedlemmer. Hadde aldri tenkt å betale for deres overnatting, nei, men at vi kanskje burde bestille for dem er jo noe annet Vet at det er rimelig dårlig med ledige hotellrom i Trondheim i juni, men det burde vel kunne ordne seg..... Vil i allefall ikke at gjestene skal overnatte på samme hotell som vi skal tilbringe bryllupsnatten, så det hotellet utelater jeg greit fra lista
Snorkie Skrevet 27. september 2003 #5 Skrevet 27. september 2003 Det vanligste er nok at de betaler selv, men dere kan jo være behjelpelige med å finne alternativer evt. booke. Hos oss er det min familie som er tilreisende, men vi har en del familiemedlemmer og venner som bor her i nærheten, så for vår del blir det ikke noe problem.
Gjest Tex Skrevet 28. september 2003 #6 Skrevet 28. september 2003 Mamma fyller opp huset sitt (tror det er 26 stykker som skal sove der!) pluss huset til naboen. Noen skal også sove hos andre felles slektninger som bor her i byen. Det ordner seg nok.
Snurre Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 Vi hjelper gjestene med å booke hotell, har sendt ut info. skriv om hoteller i forskjellige prisklasser. Gjestene betaler selv overnattingen
MIKKELBRUD Skrevet 28. september 2003 #8 Skrevet 28. september 2003 Vi satte av en kvote på et hotell og fikk en god pris, gjestene booket og betalte selv. Og vi hadde gjestene på samme hotell som vi lå på, det var kjempekoselig å treffes til brunch dagen etter!!
Pip Skrevet 28. september 2003 #9 Skrevet 28. september 2003 Me hadde festen på hotell, og fekk difor eit godt tilbod på overnatting for gjestene. Dei som nytta seg av det (dei fleste) betalte sjølv. Elles budde nokre hjå slekt og vener.
ringblomst Skrevet 28. september 2003 #10 Skrevet 28. september 2003 Hos oss tar svigers på seg denne oppgaven, mye fordi de tilreisende er min kjæres familie. Regner med at det blir både privat innkvartering, samt forslag til andre steder som de tilreisende må dekke selv.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #11 Skrevet 28. september 2003 Vil i allefall ikke at gjestene skal overnatte på samme hotell som vi skal tilbringe bryllupsnatten, så det hotellet utelater jeg greit fra lista her er vi faktisk helt uenige ibe, og det pleier vi ikke å være. vi også får mange overnattingsgjester, men vi skal overnatte på samme hotell som dem. slik får vi også treffe dem til frokost dagen etter og pratet litt mer før de reiser igjen.
Gjest MrsL Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 Hei Kimmi Kanskje det er en grei løsning? Mulig jeg endrer meg til listen blir laget som skal sendes med invitasjonene. Vi får se....... Vil liksom bare ha "oss-tid" på hotellet. :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå