Gå til innhold

Hvordan merker man at en gutt er i ferd med å bli interssert

Anglofil

Anbefalte innlegg

Hmm...Ja,et spørsmål jeg har stilt meg mange ganger,så;hvordan merker man at en gutt er interessert..? icon_confused.gif Ikke god på dette jeg icon_rolleyes.gif ...Noen tegn eller oppførsel dere vil peke på icon_wink.gif ?

Hilsen:12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg vil jo regne med at han ville ha fortalt deg at han var interessert;) Vi kommuniserer som alle andre vettu;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ting, blikk som varer akkurat noen sekunder lengre enn "naturlig", samme med klemmer.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Lana..!Dere anonyme:det er faktisk ikke alle som kommer bort og sier til deg:"Hei du!Jeg liker deg!"...Excuse me,men jeg ville da aldri gått bort til en gutt,helt uten videre og sagt "Jeg liker deg!"..Sa tøff er jeg ikke...Og siden hankjønn er noen dyr jeg enda ikke forstår meg helt på så må jeg spørre noen som faktisk kanskje har litt "erfaring"..!Som oftest pleier man jo å sende ut hint;"hey,se hit!jeg liker deg.."...Og hvordan skille vennskap fra kjærlighet kan tider være vanskelig,så derfor ville jeg bare spørre...

Hilsen:12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig lett å merke. Om det prøver å tøffe seg, medan de ser på deg...

Eller smiler mer til deg enn andre. Vil sitte med deg på fest/buss.... o.l..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

På blikkene... Og at de så gjerne vil prate med deg, sitte med deg, kommer bort... Og hvis dere allerede er venner... Tja, jeg fikk meg en overraskelse da en kamerat fortalte at han hadde vært interessert i nesten 3 år, da jeg omsider merket det. Men i de 3 årene var jeg hodestups forelsket i en annen, og så ikke andre gutter. Men da jeg merket det, så var det på blikket, og på at han holdt hånden min unødvendig lenge osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... icon_smile.gif

Hadde det bare vært så enkelt og så greit at det var et fasitsvar på dette.

Jeg spurte en kamerat, dette var det han sa:

De klenger en del på deg, vil være i nærheten. Kikker en del på deg, lange blikk osv. Prøver å snakke mye med deg, og prøver å virke ineressant, spennende.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de behandler deg som viktig.

Når du merker at du er viktig og betyr noe. Når noen passer på at du får si det du ville mens det står flere kråker der og skravler.

Når du endelig møter blikket hans og du forstår at han synes du er viktig.

Når han ukontrollert snur seg mot deg. Når han er opptatt med andre ting.

Da vet du.

Da er det ikke bare sex,heller.

For det var vel ikke det du ville ha svar på? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...