Anglofil Skrevet 1. mai 2002 #1 Del Skrevet 1. mai 2002 Hmm...Ja,et spørsmål jeg har stilt meg mange ganger,så;hvordan merker man at en gutt er interessert..? Ikke god på dette jeg ...Noen tegn eller oppførsel dere vil peke på ? Hilsen:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #2 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg vil jo regne med at han ville ha fortalt deg at han var interessert;) Vi kommuniserer som alle andre vettu;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #3 Del Skrevet 2. mai 2002 Når det kommer grønne prikker i ansiktet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana Skrevet 2. mai 2002 #4 Del Skrevet 2. mai 2002 Det er mange ting, blikk som varer akkurat noen sekunder lengre enn "naturlig", samme med klemmer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mai 2002 Takk for svar Lana..!Dere anonyme:det er faktisk ikke alle som kommer bort og sier til deg:"Hei du!Jeg liker deg!"...Excuse me,men jeg ville da aldri gått bort til en gutt,helt uten videre og sagt "Jeg liker deg!"..Sa tøff er jeg ikke...Og siden hankjønn er noen dyr jeg enda ikke forstår meg helt på så må jeg spørre noen som faktisk kanskje har litt "erfaring"..!Som oftest pleier man jo å sende ut hint;"hey,se hit!jeg liker deg.."...Og hvordan skille vennskap fra kjærlighet kan tider være vanskelig,så derfor ville jeg bare spørre... Hilsen:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 2. mai 2002 #6 Del Skrevet 2. mai 2002 veldig lett å merke. Om det prøver å tøffe seg, medan de ser på deg... Eller smiler mer til deg enn andre. Vil sitte med deg på fest/buss.... o.l.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #7 Del Skrevet 3. mai 2002 På blikkene... Og at de så gjerne vil prate med deg, sitte med deg, kommer bort... Og hvis dere allerede er venner... Tja, jeg fikk meg en overraskelse da en kamerat fortalte at han hadde vært interessert i nesten 3 år, da jeg omsider merket det. Men i de 3 årene var jeg hodestups forelsket i en annen, og så ikke andre gutter. Men da jeg merket det, så var det på blikket, og på at han holdt hånden min unødvendig lenge osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piamin Skrevet 4. mai 2002 #8 Del Skrevet 4. mai 2002 Hehe... Hadde det bare vært så enkelt og så greit at det var et fasitsvar på dette. Jeg spurte en kamerat, dette var det han sa: De klenger en del på deg, vil være i nærheten. Kikker en del på deg, lange blikk osv. Prøver å snakke mye med deg, og prøver å virke ineressant, spennende.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinocchio Skrevet 5. mai 2002 #9 Del Skrevet 5. mai 2002 Når de behandler deg som viktig. Når du merker at du er viktig og betyr noe. Når noen passer på at du får si det du ville mens det står flere kråker der og skravler. Når du endelig møter blikket hans og du forstår at han synes du er viktig. Når han ukontrollert snur seg mot deg. Når han er opptatt med andre ting. Da vet du. Da er det ikke bare sex,heller. For det var vel ikke det du ville ha svar på? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå