Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mye ute hele året egentlig, og burde bruke mer solfaktor. Men jeg trenger å finne noe som ikke bare gir uren hud og kviseutbrudd. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Dermalogica sine

http://www.dermalogica.no/?32,catcont/12/6251

men de er dyre... Kan lønne seg å kjøpe på nett - feks Strawberrynet kanskje?

Nå har jeg kjøpt La Roche-Posay, men har ikke brukte den så mye at jeg kan si noe om evt kviseutbrudd...

Skrevet

Dermalogica sine skal jo også være god på UVA-beskyttelse som er viktig for å forebygge rynker :)

Skrevet

Nå om sommeren bruker jeg ansiktssolkremen fra Cliniderm, spf 15. Det har en gelé-aktig konistens som trekker fort inn i huden og ikke blir klissete eller blank, og den egner seg fint under make-up. Den funger i hvertfall kjempebra på min hud. Jeg tror jeg har relativt normal hudtype med behov for en del fukt, og som fort kan få kviseutbrudd, hudormer og blanke partier.

Skrevet

På sommeren synes jeg MD Formulation sin er veldig god. Det er en serie laget for problemhud.

På vinterstid er det lurere med en dagkrem med solfaktor som f.eks dermalogica har. Ellers så kan du bruke sminken fra bareminerals som også er med solfaktor 15.

Skrevet

Jeg liker veldig godt Jan Marini sin solkrem med SPF 30. Det som er så fint med den er at den kan brukes som dagkrem og at den gjør huden matt. Solkremer er jo kjent for å gjøre huden blank. MD sin er også bra, men den er veldig "seig" og en blir blank av den, ivertfall jeg.

Skrevet

Bruker Obagi sin solkrem. Eneste til nå jeg ikke har reagert på. Blander den med litt fuktighetskrem så den blir lettere å smøre inn. Dette er da kun i ansikt jeg bruker denne... :)

Finnes sminke med solfaktor i..Id bare minerals er en av de...Da ville jeg brukt matte utgaven eller et annet merke som ikke inneholder bismuth.. :sukk:

Skrevet

En annen ting er at du bør ha høy solfaktor de stedene du har uren hud. Om du blir solbrent får du økt produksjon av døde hudceller som igjen stimulerer dannelsen av sorte prikker og dermed kviser

Skrevet

Jeg bestilte en oljefri, vannfast solkrem fra Skinceuaticals fra preskin4less.com jeg er veldig fornøyd med, anbefales.

Skrevet

Jeg bestilte en oljefri, vannfast solkrem fra Skinceuaticals fra preskin4less.com jeg er veldig fornøyd med, anbefales.

Quirky, hvilken har du ? Jeg så på Skinceuticals sine solkremer, og bestilte Daily defense SPF 20, var litt i tvil om hvilken jeg skulle velge.

For øvrig signerer jeg på at Jan Marini sin er god. Liker også Murad sine (SPF 15 eller 30), og Moisturizing Photo-Age protection SPF 30 fra DDF. Har ikke fått noen urenheter av disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...