catine Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Jeg har brukt MD formulations i 1 år nå, og er i perioder fornøyd.. Hudtypen min er blanding mot fet- jeg er ikke plagd av kviser, men får lett blank hud og det mest plagsomme er noen slags nupper i pannen jeg ofte får- ingen kviser, men klumper/svært ujevn hud.. Jeg lurer på å bytte merke, og har lest litt om Exuviance.. Noen som kan gi meg litt erfaringer om dette merket? (Har også tenkt litt på Obagi..) Noen som kan gi meg tips om hva jeg trenger av produkter? Er det lurt å blande de nye produktene med MD produktene som jeg har nå i begynnelsen?
Sushi Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Exuviance har vært et mirakel for min blandingshud! Gode produkter som sørger for å holde hudproblemene mine i sjakk. Produkter jeg bruker: Moisturizing Antibacterial Facial Cleanser (rens) Clarifying Solution (litt som MD Continuous Renewal Serum, men bedre) Matte Perfection (gelé som matter ned huden) Multi-Protective Day Fluid SPF 15 (dagkrem) Jeg hadde også små nupper i panna innimellom før, men har aldri det lenger. Har også mye mindre kviser, selv om jeg fortsatt får noen når jeg skal ha mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå