Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Hei! Jeg lurte på hva folk synes om å jogge i shorts og sportsbh uten en t-skjorte o.l. over. Jeg har sett et par stykker som har gjort det, og synes det virker deilig når det er varmt Hva synes dere? Er det "sosialt akseptert"?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Jeg har ingenting imot det. Synes godt du kan gjøre det om du er komfortabel med det.
Rødtoppen86 Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Ja, det synes jeg så lenge det er en sportsbh som støtter og dekker godt Tenker da på en vanlig svart en som ikke er utringet. Har sett flere joggere kledd slik, og det er jo kjekt for man får jo sol på kroppen samtidig hvis det er godt vær
Cata Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Om det er sosialt akseptert vites ikke, men jeg ville i allfall ikke reagert på det hvis det var en av de mer "solide" sportsBH'ene. De ser jo nesten ut som en litt kort topp. Hadde det vært en sportsBH som faktisk ser litt mer BH-lik ut så ville jeg kanskje syntes det så litt rart ut.
Gjest SmallTalk Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 Når jeg fortsatt spilte fotball så var det ganske vanlig at de fleste trena i sportsbh på varme sommerdager, ihvertfall. Av den typen som egentlig blir som en kort tanktop. Helt polstret og ikke gjennomsiktig. Å jogge i sportsbh er i mine øyne helt legitimt.
Gjest Cho Skrevet 15. juli 2010 #7 Skrevet 15. juli 2010 Legitimt over here. Tror det er Bula som har noen sportstopper som har samme form som en sportsbh bare i knæsje farger, og de må jo ihvertfall være sosialt aksepterte?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Jeg ser rart på de som jogger i bare sports-BH..
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Syntes det blit litt for mye "se på meg" jeg da.
I.am.me Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 (endret) Jeg jogger alltid i bare sports-BH og treningstights på varme sommerdager. Har ikke fått noen 'rare' blikk. :gjeiper: Edit: må legge til at jeg bor i ganske landlige omgivelser, og jogger som oftest på fjellet hvor ikke gud og allverden går. Men jeg ville nok hatt på meg noe annet hvis jeg var i byen. Skjønner ikke hva som er så ille med dette? http://images.gfx.no/610/610796/Ty320.jpg Endret 19. juli 2010 av I.am.me
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Kanskje jeg bare skal begynne å gå rundt i undertøyet
Gjest SmallTalk Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Kanskje jeg bare skal begynne å gå rundt i undertøyet Nå er det faktisk en vesentlig forskjell på en godt polstret og rimelig dekkende sportsBH og en push-up BH av ymse slag. De to tingene kan ikke sammenlignes.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #13 Skrevet 19. juli 2010 Nå er det faktisk en vesentlig forskjell på en godt polstret og rimelig dekkende sportsBH og en push-up BH av ymse slag. De to tingene kan ikke sammenlignes. Syntes det ser lattelig ut uansett jeg
Gjest SmallTalk Skrevet 19. juli 2010 #14 Skrevet 19. juli 2010 Syntes det ser lattelig ut uansett jeg Deg om det. Jeg for min del ser det praktiske i det, all den tid det er kan bli vanvittig varmt å jogge i noe som dekker hele magen og ryggen på varme dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå