Gjest oppgitt Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Har så problemer med å få orgasme.. kjenner jeg blir helt oppgitt. Har prøvd å lese bøker om emne og prøvd alle mulige tips, men får det ikke til. Tror i hovudsak at problemet ligger i at det skal mye til for at jeg blir skikkelig tent. Mulig det er sperrer som ligger bak, men har snakket med typen om det, og vi har prøvd forskjellige ting for at det skal gå for meg også, men klarer ikke.. Klarer liksom ikke å koble ut hjernene og fokusere på å slappe av og nye. Har samme problem når jeg onanerer. Klarer å komme med vibrator, men har aldri hatt en skikkelig sterk orgasme. Mange ganger får jeg bare sammentrekninger i skjeden, men kjenner ingen god følelse. og toppen et par sekunder. Jeg har også lyst å få orgasmer som varer i evighet.. Har noen noe gode tips, eller må jeg bare innfinne meg med at jeg ikke er av de heldige som klarer dette?
Rights Skrevet 16. juli 2010 #2 Skrevet 16. juli 2010 Du høres ut som en eks av meg.. Hun hadde en slags "sperre" i hodet. Hun hadde aldri kommet i sitt liv (onanerte ikke selv). Løsningen var over 1 time med sammenhengende oral sex. Slitsomt, men verdt det. Siden den gang kom hun lettere og lettere (sperren var borte, og jeg ble vel flinkere etter hvert jeg også).. og kunne få multiorgasmer etter hvert. Men cluet er vel kanskje at du må slappe godt av. Lukk igjen øynene og bare "go with the flow". Nyt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå