Gjest MrsL Skrevet 27. september 2003 #1 Skrevet 27. september 2003 Er det vanlig med selskapsleker i bryllup? Hvilke leker har dere vært med på? Jeg lurere på om jeg skal be toastmasteren om at det ikke skal være selskapsleker, jeg. Synes det er dumt med slikt jeg. Vil heller kose meg ved middagen og kaffen og ha en vanlig, men fin fest etterpå og slippe å være redd for at det skal bli slikt. Bestandig når det er selskapsleker må jeg "plutselig på do" :blunke: og der blir jeg til jeg tror disse lekene er over
Miracl3 Skrevet 27. september 2003 #2 Skrevet 27. september 2003 Jeg vet ikke om det er vanlig med sekslapsleker. Jeg har ikke vært i mange bryllup. Men jeg liker ikke selskapsleker uansett sammenheng.
monja Skrevet 27. september 2003 #3 Skrevet 27. september 2003 Det er ikke vanlig med selskapsleker i bryllup tror jeg. Toastmasteren vår hadde en av det mer uskyldige slaget, men da fikk min mann gå fram til henne og si at bruden ble ikke med under noen omstendigheter. Det var heller ikke meningen, så det ble våre forlovere og fedre som måtte i ilden :D
Snorkie Skrevet 27. september 2003 #4 Skrevet 27. september 2003 Jeg har ikke vært i bryllup med selskapsleker, så hvor vanlig det er vet jeg ikke. Greit med en uskyldig en,sånn som Monja beskrev, men jeg håper ikke det popper opp mange av dem...
Gjest Tex Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 Vi skal gi beskjed til toastmasteren at vi ikke under noen omstendigheter vil ha noen form for selskapsleker. Og hvis noen prøver seg allikevel, blir ihvertfall ikke dette brudeparet med.
Snurre Skrevet 28. september 2003 #6 Skrevet 28. september 2003 Jeg liker heller ikke leker og håper virkelig at ingen "tror" de kommer med en god ide
Gjest MrsL Skrevet 28. september 2003 #8 Skrevet 28. september 2003 Fint å høre at det er andre som mener det damme som meg. Jeg vil heller ikke under noen omstendigheter være med på selskapsleker. Og jeg synes det blir dumt at noen skal arrangere det også skal bruden sette seg på bakføttene på dagen. Ser jo ut som jeg er kjempesur da, og da er det bedre å si i fra til toastmaster på forhånd.
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #9 Skrevet 28. september 2003 TYrodde brudeparet bestemte slik, jeg... Hvis ikke de vil skal det selvfølgelig ikke være leker!! Det er jo deres dag og selskap!
Pusekatt Skrevet 28. september 2003 #10 Skrevet 28. september 2003 TYrodde brudeparet bestemte slik' date=' jeg... Hvis ikke de vil skal det selvfølgelig ikke være leker!! Det er jo deres dag og selskap![/quote'] Ja, helt enig. Burde være unødvendig å måtte fortelle det til toastmasteren!
Gjest MrsL Skrevet 28. september 2003 #11 Skrevet 28. september 2003 Det burde være unødvendig, men samtidig har du kanskje gjester som synes selskapsleker hører med og er helt toppers........ Så det kan jo være greit å bare si din mening om saken når man har samtaler med toastmasteren om opplegget og kjøreplanen
MIKKELBRUD Skrevet 28. september 2003 #12 Skrevet 28. september 2003 Helt enig med dere, selskapsleker hører da ikke hjemme i et bryllup!
nessi Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 Vil ikke ha selskapsleker i vårt bryllup.
Isiselin Skrevet 29. september 2003 #14 Skrevet 29. september 2003 Det har vært selskapsleker i alle de 8 bryllupene jeg har vært i og jeg synes det skaper en avslappet, løssluppen og morsom atmosfære. Synes ikke at en skal høytideliggjøre et bryllup i hjel. Det er greit at det under vielsen og middagen er en høytidelig stemning, men bryllupsfesten er en feiring, en fest og er rett forum for morsomheter. Nå er det jo sånn at jeg synes det hører med og vi skal ha et par leker (eller quizer) i vårt bryllup, men det er jo fordi jeg er vant med det. For dere som alldeles ikke er vant med det vil det jo selvfølgelig virke merkelig.' Vi kommer fra forskjellige steder og miljøer og har derfor forskjellige meninger. Ingen meninger er dummere og mer harry enn andre. Vi er bare forskjellige
April Skrevet 30. september 2003 #15 Skrevet 30. september 2003 Jeg vil ikke ha noen leker vi må være med på i allefall! Det bør være frivillig, synes ikke folk skal føle seg utilpass(slik jeg vet jeg hadde gjort om jeg måtte være med...) Håper ingen kommer opp med noe slikt hos oss, tror jeg må gi beskjed til toastmasteren for å være sikker!!
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #16 Skrevet 30. september 2003 Jeg skal være forlover i et bryllup og jeg skal overraske med å arrangere boksen går og tyven-tyven. Håper da det blir satt pris på??
Augustbrud02 Skrevet 30. september 2003 #18 Skrevet 30. september 2003 Jeg har aldri likt selskapsleker jeg...da bør de iallfall være veldig spesielle og morsomme. Når sånne leker dukker opp, da trekker jeg meg alltid tilbake....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå