Gå til innhold

Kliner ikke

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min kliner ikke. Jeg begynner etter 1 år å savne veldig å kline.. Det føles også så ekstremt unaturlig å ha sex uten å kline.. Er det normalt, er det mange der ute som ikke liker å kline.

Det er gått så langt tid nå at jeg tørr ikke spørre han...

Videoannonse
Annonse
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Whaaat?? He doesn't like klining? Hvorfor ikke? Jeg har en venninne som også er sånn, hun kan godt ha sex men kline gidder hun ikke. Kanskje du bør spør typen om det her.. for hvis han ikke er villig til å tilfredsstille dine behov bør du kanskje lete etter noen som kan ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar

Jeg har tenkt mye på å spørre han ja, men er redd jeg setter han i for stor forelegenhet. Jeg burde nok ha spurt før, og har tenkt at jeg kan leve med det fordi jeg er så veldig glad i han. (Har vært sammen i 1 år. )(Mulig det er en illusjon, men... )

Gjest Eurodice
Skrevet

Kan det ha noe med munnhygiene å gjøre? Dårlig ånde? Du kan ha det uten at du er oppmerksom på det selv, han kan ha det og være flau over det. Bare tanker fra min side.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn....elsker kjæresten min, elsker å ha sex med han, han er god til å kysse, jeg bare synes det er så kjedelig

Gjest knott
Skrevet

Jeg er mann, og liker heller ikke å kline. Jeg liker å gi et kortvarig kyss, gjerne med tunge...men å sitte å kline forstår jeg ikke vitsen med. Folk er forskjellig, aksepter det...drit å prøv å finne en "forklaring"...jeg elsker dama mi, og jeg elsker sex, men jeg har et helt annet behov en henne mht nærhet og spesielt klining..dette er noe jeg er åpen om. kommunikasjon er vel tingen.

Gjest knott
Skrevet

forresten: når jeg sier kommunikasjon, aldri si at du ikke liker å kline, bare vis helt tydelig med kroppsråk "hvor mye" du vil kline...ellers er det en dødsdom for forholdet...

Skrevet

Jeg liker å kysse/kline for å føle mer nærhet når jeg har sex. Har hendt flere ganger at jeg og sexpartneren min ikke har klint under akten. Hovedgrunnen er at jeg ikke får lov hvis jeg har sugd han, fordi han ikke vil ha sine egne safter i sin munn. Eller så dropper vi det fordi vi er for opptatt med sex'en.

Det kan jo være at du er usikker på om du "får lov" til å kyssa han? At usikkerheten din, gjør han usikker? Ta initiativ og prøv å kyss/rot med han mens dere har sex. Hvis han ikke vil, så spørr du hvorfor, og om det evt. er noen grunn til det. (Akkurat som med sexpartneren min i enkelte tilfeller)

Skrevet

Gjør det når jeg har sex, men sånn til vanelig nei - fordi jeg MÅ ha han o jeg begynner, han er lik så det funker.. men han spurte en gang, for jeg var veldig rolig i begynnelsen.. vakke noe problem, bae spør..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mannen min liker ikke å kline. Et lite kyss er greit, men ikke noe mer. Har spurt mange ganger om hvorfor, han liker det bare ikke er svaret. Nå har det gått så langt tid (flere år), at jeg er ikke så begeistret for kyssing jeg heller.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Sex uten klining er kjedelig... Er kjedelig med forhold uten klining også... Det er ikke drmed sagt at en kun skal kline og eller pule i et forhold da... Men her som med alt annet i et forhold, snakk om det. Har til gode å møte tankeleser så langt i livet. Og om en ikke klarer å finne et nivå på det fysiske i et forhold som begge kan leve med så er ikke forholdet ment å vare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...