diverjan Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 (endret) Kjære SAS, Kanskje er det fordi jeg bare er bronsemedlem at dere ikke gidder å ta telefonen når jeg ringer til dere? Eller at jeg bare er sjef for et lite selskap? (hvor noen av de ansatte er gullmedlemmer fordi jeg sender dem rundt omkring til stadighet) For et par uker siden var jeg ute på forretningsreise og trengte å endre biletten min. Etter ca 45 min med du er nr x i køen (uten at det passet meg å be dere ringe tilbake pga omstendighetene) ga jeg bare opp og reiste med en av konkurrentene deres isteden. Koblet til min erfaring fra tidligere idag da jeg fortsatt ikke har hørt fra dere 25 minutter etter at jeg var nummer 4 i køen har jeg simpelten kommet til den slutning at dere ikke har lyst til å snakke med meg. Jeg håper at dere holder bedre kontakt med deres mer verdifulle kunder slik at dere fortsatt kan fly. Så får jeg heller fortsette å slenge meg på hvis jeg er så heldig at dere også tar min telefon av og til. Vennlig hilsen Jan Innlegget er endret ihht reglene. Iah, moderator. Endret 15. juli 2010 av Iah
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Jeg mistet respekten for SAS den dagen vi hadde vært ute for en trøblete flytur og mine foreldre og jeg sendte separate klager på turen for å få dekket utgifter. Min far fikk sporenstreks en betydelig refusjon samt en kraftig påfylling av bonuspoeng. Jeg, som var på helt samme turen og betalte min egen billett, fikk beskjed om at dette måtte de beklage, og hvis jeg sendte inn kvittering på kjøpt mat (de ga oss ingen informasjon på flyplassen enda vi etterlyste dette, og jeg sparte ikke på sandwichkvitteringen min akkurat) kunne jeg få refundert opp til 200 kroner. Det var rett og slett uprofesjonelt, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå