Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har noen oppdaget noen fantastiske produkter i det siste? Sminke, hårpleie, hudpleie, kroppspleie, negler? Noe vi andre burde vite om?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidila
Skrevet

Mac mineralice skinfinish- Soft & Gentle

Kjøpte denne da jeg var i Oslo før sommern, og jeg elsker den ! Nydelig highlight til kinnbenene :)

Skrevet

Trilogy hudpleie. Økologisk og hi-tech på samme tid. :tommelsmil:

Ellers synes jeg Guerlain Precious Light concealer/highlighter overgår det aller meste jeg har prøvd på det området.

Andre ting jeg synes er verdt å nevne, er Sebastian Light shampoo og balsam. Perfekt for skandinaviske hårtyper med tynne hårstrå, men mange av dem. Det eneste jeg ikke er veldig begeistret for, er at den er sterkt parfymert. En billig favoritt er Syoss hårspray, som jeg synes er til foreveksling lik OSIS Freeze, noe som ikke forbauser meg, siden begge er laget av Schwarzkopf.

Ja, og så må jeg ikke glemme Burt's Bees Beeswax Lipbalm. Den slår alle andre jeg har prøvd opp gjennom årene ned i støvlene. :)

Skrevet

E.L.F. Healthy Glow Bronzing Powder "Luminance"! Den har en veldig fin skimmer i seg, synes jeg. Fint for sommeren. Også koster den 2$ :fnise:

Neglelakkene fra China Glaze, veldig mange fine farger, holdes bra, og billige.

Skrevet

Matrix Biolage HydraTherapié-serien! Nyeste anskaffelse. Jeg har stor tro på at den skal redde håret mitt, og gjøre det fiiiint :D

Skrevet

Har ikke flasset på de to gangene jeg har blitt solbrent i år. Grunnen er en god blanding av betakarotentabletter (to stk/dagen) og påsmøring av jojobaolje på de brente områdene.

Sebastian Penetraitt Treatment bruker jeg i håret annenhver gang jeg dusjer, og skylder det bort med iskaldt vann. Mitt ellers frizzete og og slitte hår føles mykt.

Skrubben fra Soap and Glory som jeg kjøper på apoteket både lukter helt nydelig sommer, og fjerner de kløende nuppene som dukker opp på overarmene mine nå på sommeren, på grunn av de fete solkremene og oljene

Har sluttet med ansiktsvasken nå på sommeren, føler ikke at huden min trenger så sterke produkter, og vil at den skal jevne seg ut litt. Det ser ut til å hjelpe godt med min hjemmelagde ansiktskrubb av sukker og jojobaolje ! Huden min kjennes iallefall ikke langt unna babymyk ut morgenen etter :P og den er ellers fet og ujevn :snurt:

Det var vel alt jeg kom på nå :fnise:

Skrevet

Ett av mine nyeste funn er Volcano foot mask fra Lush! Lukter som julekrydder er avkjølende og skrubber bort hard hud. Jeg har testet mange fotprodukter men ingen har kommet i nærheten av dette vidunderet :)

Skrevet

Mitt nyaste funn er fluidline frå MAC. Det er eyeliner på krukke, og er heilt fantastisk! Brukar kost/pensel frå MAC (nr 209) til å påføre. Eg brukar dipliner nesten kvar dag, og etter eg kjøpte den her er det ein draum å sminke seg. Har utruleg god kontroll med penselen, og det sit 100% heile dagen. Anbefalast :)

Skrevet

ja!!!! Hvordan lage fine mønstre på neilene... sjekk linken min i signaturen :heiajente: !!!

Skrevet

Dior Créme Abricot er også en for meg ny oppdagelse. Den regnes vel som en skikkelig klassiker, og har vært på markedet for alltid (siden 1963, sier Google), men den hjelper som juling mot tørre, flisete neglebånd som sprekker opp. I hvertfall når man faktisk bruker den, og ikke bare har den liggende på bordet. :sjenert:

Skrevet

Har nylig oppdaget, og forelsket meg i, makeup fra Make Up For Ever, har så langt prøvd Aqua Creams (vannfaste kremskygger til øyne, kinn og lepper, geniale), Super Gloss (vannfast lipgloss som virkelig sitter), og venter på seks vannfaste liplinere og Full Cover concealer fra samme merke, også vannfast- ser noen et tema her? :gjeiper:

Layer Lash Primer fra Smashbox er en annen nyanskaffelse jeg elsker, funker faktisk!

Real Control balsam fra Redken har gjort underverker for det slitte, knusktørre håret mitt, gir intensiv fukt og pleie, løser opp selv de vanskeligste floker, kan ikke anbefale den nok!

MAC Viva Glam VI SE leppestift er nyyyydelig!

Skrevet

mitt beste funn på lenge er billig og varer lenge. jeg har begynt å ta to spiseskjeer olivenolje daglig. jeg hadde som regel alltid tørre legger, nesten som skjell og nuppete hud. jeg trenger ikke å bruke bodylotion etter dusj eller barbering av legger og huden ellers på kroppen har blitt skikkelig babyhud!! ANBEFALES!! det store plusset er at det har gode hensikter inni kroppen:D så masse for så lite penger=D

Skrevet

Flying Foxx dusjsåpe fra Lush: drøy, lukter utrolig godt, gjør huden ren og myk

American Cream balsam fra Lush: lukter fantastisk godt (og lukten sitter i lenge), gjør håret mykt og fint uten å tynge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...