Gjest MrsL Skrevet 27. september 2003 #1 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg lurer litt jeg........ :blunke: Dere som skal ha brudesvenn; hva kler dere ham opp i? Det samme som brudgommen eller noe annet? Går det an å få leid svenneantrekk? Har deres brudesvenn en spesiell oppgave i bryllupet? Jeg tenker feks. på ringbærer eller noe annet. :-? fryktelig mye å lure på :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 27. september 2003 #2 Del Skrevet 27. september 2003 Vår brudesvenn som også er vår sønn skal ha samme antrekk som brudgommen. Vi ender nok opp med å kjøpe vest og kalveklyv, for dress fikk han i sommer. Hans oppgave som brudesvenn vil bli å bære ringputa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Ja, er det vanlig med ringpute? Tenkte det var vanlig at brudgommens forlover bar ringene? Min kjære skal ha sjakett og vi lurer da på om det går an å leie sjakett til barn? Eller om de ikke leier ut antrekk til barn? Er litt dumt å kjøpe sjakett til et barn.....er jo ikke så mange anledninger senere til å bruke det liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 Ja, er det vanlig med ringpute? Tenkte det var vanlig at brudgommens forlover bar ringene? Min kjære skal ha sjakett og vi lurer da på om det går an å leie sjakett til barn? Eller om de ikke leier ut antrekk til barn? Er litt dumt å kjøpe sjakett til et barn.....er jo ikke så mange anledninger senere til å bruke det liksom Om det er vanlig eller ikke at brudesvenn bærer ringene vet jeg ikke, men vår gutt skal iallefall gjøre det, og han gleder seg stort!! :D Skulle ikke bli noe problem for deg å leie sjakett til brudesvenn, det finnes vel stort sett på alle brudekjolesalonger med respekt for seg selv..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2003 #5 Del Skrevet 27. september 2003 Ja, jeg håper det, for det hadde vel vært flott om brudgom og svenn (som er hans onkelbarn og prikk lik brudgommen som barn :D ) hadde matchet hverandre. Det må vi finne ut av når brudgommen skal leie sitt antrekk. Synes mange av disse ringputene er for stæsja. Er det noen som vet om puter man kan få kjøpt som ikke har så mye dilldall :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 27. september 2003 #6 Del Skrevet 27. september 2003 Her har du en link til ringpute Har selv kjøpt den og synes den er søt uten å bli for "dallete" Om du vil vite mer send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. september 2003 #7 Del Skrevet 27. september 2003 Vi hadde en nevø på to og ett halvt år som brudesvenn, og ble enige med foreldrene hans om at de skulle kjøpe inn noe stilig tøy som han også kunne få bruk for senere. Han stilte da i svart dressbukse, hvit skorte og rutete vest med matchende sløyfe. Var så søt så! Og klærne kan fint brukes til jul og andre store anledninger. Hverken brudesvennen eller brudepiken (min søster på 12 år) hadde noen spesielle oppgaver, annet enn at søstern leste ett dikt i kirken og spilte et pianostykke etter kaffen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2003 #8 Del Skrevet 27. september 2003 Den ringputen var fin *løpe å snakke med mannen min før jeg bestiller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. september 2003 #9 Del Skrevet 28. september 2003 Vår syv år gamle brudesvenn skal ha sort dress med en pen skjorte til. Jeg er også opptatt av å kjøpre klær han kan bruke senere også.... Og han skal bære ringene, på en nydelig ivoryfarget ringpute som jeg har kjøpt i en brudesalong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå