Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Caylee
Skrevet (endret)

Jeg har merket at veldig få har litt streker/poser/ringer under øynene. Men jukser mange? Er det mange som dekker det til? Eller er det bare få som har det? I såfall hvis dere dekker det til får ikke da kjæresten deres litt sjokk når dere tar av sminken? Det er vel best å vise seg sånn man egentliug er?

Endret av Caylee
Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Dekker det som regel ikke til. Hvis jeg dekker det til, har jeg pudder/foundation i resten av annsiktet også, så da er jo alt juks. :ler:

Når jeg ikke sminker meg, har jeg ikke sminke på meg. Ikke under øya heller. Kanskje litt mascara.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bare av og til, og da er det vel bare ringer under øynene jeg skjuler, gjør ikke noe særlig innsats for å gjemme streker/rynker annet enn å bruke en passende fuktighetskrem. Er ikke så plaget av ringer eller poser. Sminker meg ikke alltid ute blant folk, men når jeg gjør det er jo øynene et av områdene som fikses på :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har hverken streker, poser eller noe spesielt store porer.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke mørke ringer, ei heller poser under øynene. Folk har heller ingen problemer med å kjenne meg igjen uten sminke. ;)

Endret av Iah
Skrevet

Jaa.. Har vært skikkelig plaget med mørke ringer under øynene så lenge jeg kan huske. Bruker concealer slik omtrent hver dag, men det er heller ingen krise om jeg ikke har på det en dag. Det skjer ikke noe værre ut enn at jeg ser syk ut, hehe. Heldige meg.

Skrevet

Jeg jukser, av og til. Når jeg har sovet lite eller er veldig sliten får jeg mørke ringer under øynene, da blir det litt juksing med concealer og pudder. Men jeg har aldri opplevd at noen får bakoversveis av å se meg uten sminke, noe jeg forsåvidt er ganske ofte. :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

bruker concealer, har gjort det helt siden jeg tippet 20 år, da jeg plutselig ble mørkere under øynene.

Skrevet

Har ikke ringer under øynene, men om jeg er ekstra trøtt blir det litt mørkt da. Men bruker ingenting for å sjule det

Gjest Anjelika
Skrevet

Å bruke litt foundation/concealer under øynene er jo veldig vanlig, så sikkert mange som "jukser". Selv har jeg sjelden spesielt mørke ringer, men litt fargeforskjell er det jo og jeg liker å jevne det ut og lysne området før jeg tar på annen øyensminke.

Jeg tviler sterkt på at en mann får sjokk om dama viser seg å ha mørke ringer under øynene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...