Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Hva mener dere, Børr en ha en shampoo som beskytter mot uv eller går det fint and å bruke den vanlige shampooen som jeg bruker (all soft frå redken). I sofall hvilken shampoo annbefaler du?
Lykkelitenen Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Om du har et leave in produkt som beskytter som uv, så er det ikke så viktig om selve shamoen gjør det. Om du er fornøyd med den du har, så kan du trygt fortsette å bruke den Redken har også solbeskyttelse for håret, som f.eks denne. Her er det også en fin hårkur for hår som er mye i solen.
Puzifina Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Hva mener dere, Børr en ha en shampoo som beskytter mot uv eller går det fint and å bruke den vanlige shampooen som jeg bruker (all soft frå redken). I sofall hvilken shampoo annbefaler du? Spør du en frisør så vil de alltid si at det er viktig med uv beskyttelse osv... men jeg tror absolutt ikke det er nødvendig, men nå i sommer mndene er det viktig å tilføre håret mye fukt og det gjør jo den shampooen som du bruker også kan du kure det et par ganger i uken, det er ihvertfall det jeg gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå