Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Del Skrevet 15. juli 2010 Har vært singel i litt over et år nå, ulykkelig forelsket. Og nå, endelig, er jeg så glad igjen! Det er så godt å kjenne at jeg er glad fordi jeg er meg, jeg er fornøyd med å være bare meg, singel og glad! Hehe, vet ikke hva jeg vil med denne meldingen, men det er er kanskje godt for noen der å lese at det er lys i enden av tunnelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 15. juli 2010 #2 Del Skrevet 15. juli 2010 Bra! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #3 Del Skrevet 15. juli 2010 Utrolig bra for deg! Da har du kanskje et tips til oss andre som ikke helt klarer å være lykkelige som single? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. juli 2010 #4 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Det eneste som hjelper er tiden, som her har hjulpet TS. Tiden leger alle (psykologiske) sår (nesten). Men det er et merkelig og mange ganger uheldig psykologisk fenomen dette. Når man blir voksen og selvstendig så er man faktisk egentlig IKKE direkte avhengig av noe annet individ. (Hvis vi ser bort ifra behovet for arbeide for å overleve i dagens samfunn.) Allikevel føles det ofte sånn - avhengighet - i flere ulike situasjoner. Og når avhengigheten ikke tilfredsstilles, så føler vi oss ulykkelige. Det er vel egentlig bare en konsekvens av at vi er utviklet som et flokkdyr. Tilhørighet til flokken - dvs familie, slekt og venner. Kvinner har nok dette i noe sterkere grad enn menn. Avhengighetsfølelsen til en kjæreste/partner har da tilkommet fordi parets felles barn skal rekke å utvikle seg til voksne individer med hjelp av begge foreldrene i sammen. Som jo er fordelaktig - vanligvis. Det som derimot ikke er noe bra, er når bare den ene føler seg avhengig (glad i) av den andre. Endret 16. juli 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. juli 2010 #5 Del Skrevet 15. juli 2010 Har vært singel i litt over et år nå, ulykkelig forelsket. Og nå, endelig, er jeg så glad igjen! Det er så godt å kjenne at jeg er glad fordi jeg er meg, jeg er fornøyd med å være bare meg, singel og glad! Hehe, vet ikke hva jeg vil med denne meldingen, men det er er kanskje godt for noen der å lese at det er lys i enden av tunnelen Jeg har det akkurat på samme måte. Vært singel siden februar og trives bra med meg selv og som singel. Jeg har tid til meg selv og til å være sosial sammen med venner. Glad for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå