Gjest Coolaid Skrevet 27. september 2003 #1 Skrevet 27. september 2003 Har til min store glede fått med meg at C C Cowboys er tilbake med ny cd etter å ha vært oppløst. Lurer påom det er noen trofaste fans som har hørt den nye skiva. Etter hva jeg forstår er den blitt godt mottatt. Hva syns du om den?
vrimmel Skrevet 27. september 2003 #2 Skrevet 27. september 2003 åh så bra!! har ikke hørt det en gang jeg - men den cd'en må jeg få kjøpt meg;)
Gjest Hilde K S Skrevet 27. september 2003 #3 Skrevet 27. september 2003 Stikker innom cdon i dag jeg ! :D
Gjest Coolaid Skrevet 27. september 2003 #4 Skrevet 27. september 2003 Har til og med sett den på VG lista. Og har selvfølgelig bestillt hos cdon. Plassen i hylla er klar, hvor den skal stå sammen med de utgivelsene av rock and roll-rytterne fra Halden.
Ruby Skrevet 29. september 2003 #5 Skrevet 29. september 2003 rock and roll-rytterne fra Halden. Kremt, kremt, de er da aldeles ikke fra Halden, tenk......
Rubymannen Skrevet 29. september 2003 #6 Skrevet 29. september 2003 Kremt, kremt, de er da aldeles ikke fra Halden, tenk...... Ruby har helt rett. De er ikke fra Halden, selv om vi kanskje skulle ønske det.... Hilsen fra en gammel Halden-rocker. God bless Lolita Lane...
Gjest Coolaid Skrevet 29. september 2003 #7 Skrevet 29. september 2003 Skammer meg veldig, tok litt feil der ja. Var det Fredrikstad eller tar jeg feil igjen?..........Kanskje galt av meg å skrive at gutta samlet igjen, det er jo bare 50% av orginalbesetningen som er med. Viktigst av alt er at Magnus er med.........
Ruby Skrevet 30. september 2003 #8 Skrevet 30. september 2003 Skammer meg veldig' date=' tok litt feil der ja. Var det Fredrikstad eller tar jeg feil igjen?..........Kanskje galt av meg å skrive at gutta samlet igjen, det er jo bare 50% av orginalbesetningen som er med. Viktigst av alt er at Magnus er med.........[/quote'] Jepp, det er Fredrikstad ja.... Og det må jo sies at selv om bare to gamle medlemmer er med, har de akkurat det samme gode sounden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå