Gjest azorpro Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Jeg sliter med å legge på meg i vekt. Jeg er 167cm og 50kg. Synes jeg selv er alt for tynn.. Så jeg lurer på om det er noen som har erfaring med denne: http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Vektøkning/Big_Mass/Big-Mass-Gainer-1000g-SjokoladeProteinfabrikken-11141.aspx Kunne tenke meg å prøve den for å legge på meg. Men vet ikke om det kommer til å virke!
Supraspinatus Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Jeg sliter med å legge på meg i vekt. Jeg er 167cm og 50kg. Synes jeg selv er alt for tynn.. Så jeg lurer på om det er noen som har erfaring med denne: http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Vektøkning/Big_Mass/Big-Mass-Gainer-1000g-SjokoladeProteinfabrikken-11141.aspx Kunne tenke meg å prøve den for å legge på meg. Men vet ikke om det kommer til å virke! Du trenger ikke den, du kan bare spise mer de andre måltidene. Gainere inneholder mye karbohydrater, ofte i form at maltodextrin som i praksis oppfører seg som sukker uten at det smaker veldig søtt. Du kan like godt investere i proteinpulver i stedet. Så spiser du frukt og drikker en proteinshake etter trening. Om du ikke trener, så bør du begynne med det. Et styrkeprogram er ikke dumt for dem som vil opp i vekt.
Gjest azorpro Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Jeg trener ikke. Synes det høres for domt ut. Når jeg har snakket om å trene så bare ser folk rart på meg, og lurer på hvorfor jeg skal trene, jeg som er så tynn fra før av. Hvorfor trener folk for å slanke seg og gå NED kilo. mens hvis jeg skal begynne å trene så legger jeg på meg? skjønner ikke helt dette jeg :/ Har foresten innvisert i bigg mass fra proteinfabrikken nå. Håper det kan hjelpe meg litt opp i vekt.!
Supraspinatus Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Jeg trener ikke. Synes det høres for domt ut. Når jeg har snakket om å trene så bare ser folk rart på meg, og lurer på hvorfor jeg skal trene, jeg som er så tynn fra før av. Hvorfor trener folk for å slanke seg og gå NED kilo. mens hvis jeg skal begynne å trene så legger jeg på meg? skjønner ikke helt dette jeg :/ Har foresten innvisert i bigg mass fra proteinfabrikken nå. Håper det kan hjelpe meg litt opp i vekt.! vær oppmerksom på at det du legger på deg da er fett. I begynnelsen er det sikkert ikke så ille med litt ekstra fett, men etterhvert vil det bli både usunt og helsefarlig. Dessuten er det lettere å gå opp i vekt med trening siden du da vil få økt apetitt og du bygger muskler som veier mye mer enn fett.
Kenneth199 Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 Jepp, styrketrening er til å anbefale når målet er å gå opp i vekt. Du øker ikke i vekt av selve styrketreningen men av kostholdet du har ved siden av. Det som Supraspinatus skriver stemmer 110%. Hvis du spiser mye mer mat enn du forbrenner uten å være fysisk aktiv så er sjansen stor for at det kun er fett. Det er derfor bedre å trene og spise i overskudd, gjerne opptil 50-70prosent vil bli muskler/vann og det resterende fett. Ikke begynn å klag over at du kommer til å få store muskler, det skjer ikke de første åra eller tiår. Det skjer uansett ikke over natta. Da de fleste gutter sliter med å gå opp i muskelmasse og er heldig hvis de går opp 2-3kg i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå