Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg snakker en delmed nye bekjentskaper i MSN. Menn vilalltid at jeg skal slå på webcam med en gang, noe jeg ikke er interessert i. Er det mulig å skjule for den jeg snakker med at jeg har webcam? I innstillingene har jeg ikke haket av "Tillat at andre ser at jeg har webcam" i Alternativer under Verktøy. Likevel virker det som om de jeg snakker med serat jeg har webcam. Noen som har funnet ut av dette?

Endret av Elexiria
Videoannonse
Annonse
Gjest Awsome
Skrevet

Kanskje de vil slå webcam på så du skal se de?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er såpass vanlig med webcam at de bare går ut fra at du har det, uten å vite?

Skrevet

Jeg har sett at det kamerasymbolet kommer opp på andre maskine, selv om jeg ikke har haket av at det skal vises (så det da jeg testet det sammen med venninne, hun var logget på samtidig). Skikkelig irriterende, er så dumt å aktivt måtte avslå de som spør. Noen ganger er det bedre å ikke ha valget.....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De er vel ikke dummere enn at de skjønner at du har web kamera likevel. De aller fleste har web kamera integrert i maskinen nå for tiden, så jeg antar at den innstillingen på msn er ganske bortkastet.

Ellers synes jeg det er småfrekt av de mennene å be om at man slår på web kameraet sånn med en gang. Har opplevd det selv flere ganger. De som ber deg slå på web kameraet med en gang, har nesten alltid en seksuell baktanke med det.

Skrevet

Jeg har stått oppført med webcam hos kontaktene mine i årevis selv om jeg overhode ikke har cam, så det systemet er neppe særlig pålitelig.

Skrevet (endret)

Nevermind!

Endret av Facepainter
Skrevet

Bruker egentlig aldri webcamera i det hele tatt....er det ikke noen mulighet for å avinstallare hele greia? Burde forsvinne fra MSN-profilen min ogsp da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...