L@dy Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Tastaturet paa laptopen lever visst sitt eget liv, fordi skal jeg skrive aa, saa faar jeg tegnet [ frem. Skriver jeg en ø, saa staar det ; Grunnen til at jeg fikk frem den bokstaven naa er fordi jeg kopierte en bokstav her paa siden. Hehhe... men det blir litt tungvindt aa holde paa saan. Dette er en Fujitsu, Lifebook 8110 og den fungerte fint for en stund siden. Var tidligere en jobb pc, men etter at jeg reinnstallerte den for aa bruke den privat saa er det blitt saann. Kanskje det kan hjelpe aa reinnstallere den paa nytt. Spørsmaaltegn blir forresten saan: _ Er ikke engelsk tastatur, men NOE som ikke stemmer er det. Har sjekket caplock, numlock..... Haaper noen har noen tips. Takk for hjelpen!
Facepainter Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Sikker på at det ikke bare er å endre regionale innstillinger til Norge og slå på norsk tastatur da? Høres da virkelig sånn ut.
L@dy Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2010 Sikker på at det ikke bare er å endre regionale innstillinger til Norge og slå på norsk tastatur da? Høres da virkelig sånn ut. Å, du storeste.. kan det være så lett. Det må prøves... Takk for hjelpen! ( for anledningen på en annen pc. )
feuerstein Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Støtter Facepainter her, det høres ut som et helt ordinært tilfelle av EN-tastatursett. Kanskje har du til og med en liten rute nede til høyre hvor det står EN, ofte hvite bokstaver på blå bakgrunn. Da kan du gjerne klikke på den og endre tilbake til NO der.
L@dy Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2010 Støtter Facepainter her, det høres ut som et helt ordinært tilfelle av EN-tastatursett. Kanskje har du til og med en liten rute nede til høyre hvor det står EN, ofte hvite bokstaver på blå bakgrunn. Da kan du gjerne klikke på den og endre tilbake til NO der. Ja, så enkelt var det faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå