trøndergutten Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 hei! har altid vært stor fan av oskar sylte's ananasbrus, men har ikke sett noe til den her i trøndelag i det siste.. en venn av meg hadde fått kjøpt med seg 5 flasker hjem når han var i oppdal, og påsto att det var nermeste stede fra trøndelag å dra til for å få tak i brusen. noen som kan bekrefte dette, eller noen som kanskje vet av hvor denne selges enda ? ( helst i trøndelagområdet, eller nermeste alternativ ) helt vidunderlig den brusen der, håper inderlig på svar :-)
MarianneE Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Vi ELSKER den brusen! Har fått tak i den på Ultra, Solsiden men det er lenge siden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 I Oslo selger de den på Ultra/Meny ihvertfall, så du kan jo prøve der. Jeg har også sett den på de fleste bensinstasjoner på Nordmøre og i den delen av Trøndelag som grenser til Nordmøre.
trulta_ Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 Den selges over hele romsdalen Meget sjeldent jeg kjøper den.
Gjest hogwash Skrevet 15. juli 2010 #7 Skrevet 15. juli 2010 Det er nå Meny, og ikke Ultra på solsiden Fant en gammel liste som jeg knabbet fra facebook: *Trondheim: ---Bunnpris Buran - Har pære og ananas!? ---Bunnpris Bakke Bru - 1,5 l. Ananas. ---Bunnpris Moholt - 0,5l og 1,5l Ananas ---Bunnpris generellt i Trondheim har 0,5l ananas ---Esso på Oppdal, 0,5l Pære og Ananas ---Hydro texaco Skovgård, 0,5L pære og ananas ---ICA Maxi Moholt, (ihvertfall) 1,5l ananas ---ICA Maxi Voll -1,5liter ananas. ---Joker på Møllenberg, 0,5L Pærebrus, 0,5L og 1,5L ananas. ---Mixkiosken ved Prinsenkrysset 0,5L pære og ananas. ---Rema på Byåsen og Hallset - 1,5 l ananas. ---Rema 1000 Ranheim, 1,5l ananas
Gjest padawan Skrevet 15. juli 2010 #8 Skrevet 15. juli 2010 I Oslo senges den også på Centra men den er jeg usikker på at dere har der oppe.
trøndergutten Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2010 ojojoj ! Om den fortsatt finnes i trondheim skal jeg ta en tur snarest mulig, iallefall sjekke etter om det kan stemme takker for alle svar! bare fortsett med tips
-Fisken- Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 Verdens beste brus! Den smaker ekstra godt når man er på Sylte, men den funker absolutt ellers også. Jeg har kjøpt både ananas- og pærebrusen på ICA maxi i Oslo.
Spiralis Skrevet 28. juli 2010 #12 Skrevet 28. juli 2010 Oskar Sylte Ananasbrus er deilig drikke! Jeg bunkrer opp så snart jeg finner den. Akkurat nå har jeg ikke noe .. men om noen dager blir det årning for da er jeg i Romsdal! Det var egentlig ikke det TS spurte om...men jeg måtte bare flagge min enighet i at det er en fortreffelig brus
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #13 Skrevet 28. juli 2010 Nå ble jeg nysgjerrig på den brusen! Noen som vet hvor man får kjøpt i Oslo?
Gjest Rosemor Skrevet 28. juli 2010 #14 Skrevet 28. juli 2010 Nå ble jeg nysgjerrig på den brusen! Noen som vet hvor man får kjøpt i Oslo? Noen Deli De Luca (eller hvordan det nå skrives) bruker å ha det. Jeg har funnet brusen hos den som ligger ved Café Fiasco, på Oslo S og på Oslo City.
Gjest Feline. Skrevet 31. juli 2010 #15 Skrevet 31. juli 2010 Deli de luca på aker brygge har pære og ananas på 0,5 litersflaske
Gjest padawan Skrevet 1. august 2010 #16 Skrevet 1. august 2010 Nå ble jeg nysgjerrig på den brusen! Noen som vet hvor man får kjøpt i Oslo? Ultra og Sentra pleier å ha dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå