Gjest epletre Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Hei, Jeg er en gutt på 17 år og har noen bekymringer. Jeg fikk rettet på penisrøret når jeg var baby, og ble etterlatt med flere arr... :/ Jeg trekker meg fra ting som omfatter at jenter skal nedi boxern min pga. er litt redd for reaksjonen de skal få når den ikke er helt normal. Jeg har arr etter stingene rundt hode, og det er en liten skinnklump rett nedenfor penishodet på undersiden, og ja det er mer.. hullet i penishodet er formet som en måne, med sagformede kanter på innsiden. Nei jeg er fortsatt ikke ferdig, på skaftet ikke langt fra hodet så er det en utbuling, den er blå og jeg tror nesten det må være en slags blodåre(blodinnsjø) eller lignende. Penisen er sirka 13 cm lang og har litt for mye forhud. Er dette noe jenter vil bry seg om? trenger jeg å være redd for reaksjonene deres? og er det kanskje noe jeg kan gjøre for å gjøre den "finere"? For meg er det å tilfredsstille jenta #1, men det er heller ikke enkelt når jeg gjør alt for å komme meg ut av disse situasjonene. Bare for å spørre, og ja jeg vet at det bare er et nytt spm. blant en million like, men er 13 cm vanlig for en gutt på 17? Jeg snakket med gjengen, og bare randome kom vi innpå størrelser, de andre snakket om at de hadde mellom 17- 20 cm når jeg slapp bomben at snitte lå på 15 og fikk de stygge blikka. Er 13 liten? Sorry for langt emne, men jeg har en siste liten ting jeg lurer på. Penisen min er ganske innskrumpa når den er slapp, altså, den kan se ganske normal ut for meg, men da må jeg liksom dra litt i den for å "vekke" den visst en jente putter handa nedi boxern min for å "kjenne" vil de da få sjokk om den er veldig liten? takk for at du tok deg tid og takk for evt. svar
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Jeg ville ikke bekymret meg altfor mye med dette. 13 cm er en fin lengde (normalen er fra 12-18 cm, der omtrent 90% ligger inn under - så gutta i gjengen din overdriver nok slik de flaste gutter i den alderen gjør), så om du har en omkrets som passer til denne lengden, vil du klare deg bra. Du kan nok dessverre oppdage enkelte overfladiske elementer som synes det er for lite, men de er ikke verdt det uansett. De må ha noe stort for å fylle sitt eget tomrom. Hvordan penis er slapp har ingenting å si for hvordan den er stiv. Jeg hadde en mann som var 16 cm slapp, som ikke ble noe større. Den ble liksom bare stivere. Og jeg har hatt en der den nesten krøp inn i "redet" sitt, men som ble like stor som den første. Alle modne jenter vet dette, men du som er 17 kan selvsagt oppleve noen tullehuer som ikke vet bedre. Når det gjelder arr, er det veldig individuelt. Jeg vet om venninner som styrer unna menn med arr i ansiktet, men de er jo litt av den overfladiske typen da. Jeg personlig ville ikke brydd meg om arr på penis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå