Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt/ tar du tabletter med sink for uren hud? Vil vite dine erfaringer? Blir det bedre av det, merker du noen forskjell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Sink alene har ikke gjort særlig for huden min. Har en i familien som tar sink når hun er tørr og klør og det hjelper henne. Men for min hud ble det ikke nok med bare det som inntak for å ta urenheter eller noe annet..

Idag tar jeg sink hver dag og en multivit. Jeg drikker aloe vera juice og Omega 3,6,9. Jeg fikk et utbrudd før huden roet seg og ble renere og mykere enn den har vært siden barneskolen.

Dette inntaket er ikke nok i seg selv så jeg har også et skikkelig effektivt hudprogrm som er perfekt for min hud. (satt det sammen selv)

Så alt dette kombinert var det som hjalp meg... :jepp:

Skrevet

Hei...

Sink alene har ikke gjort særlig for huden min. Har en i familien som tar sink når hun er tørr og klør og det hjelper henne. Men for min hud ble det ikke nok med bare det som inntak for å ta urenheter eller noe annet..

Idag tar jeg sink hver dag og en multivit. Jeg drikker aloe vera juice og Omega 3,6,9. Jeg fikk et utbrudd før huden roet seg og ble renere og mykere enn den har vært siden barneskolen.

Dette inntaket er ikke nok i seg selv så jeg har også et skikkelig effektivt hudprogrm som er perfekt for min hud. (satt det sammen selv)

Så alt dette kombinert var det som hjalp meg... :jepp:

Å? Hvordan hudprogram er det da ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...