Gå til innhold

Opp på stolene.....

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi synes det er gøy både å klirre på andre og når vi måtte opp. Tror gjestene fikk seg en overraskelse da vi klirret selv... skjønner ikke helt at folk ikke bare smilende godtar dette. En brudekjole bør være såpass å bevege seg i at man klarer å karre seg opp på stolen. Jeg tenkte at bare kjolen var hvit og fin i kirken og hos fotografen skulle jeg ikke bekymre meg ett sekund om den resten av dagen (noe jeg heller ikke gjorde, den var dessuten ganske medtatt etter at vi hadde vært hos fotografen)

Har dere ikke sett kjendiser på tv som blir utfordret til å gjøre ting og som krampaktig nekter, det virker da for dumt? Omtrent slik er det hvis et brudepar blir sure el og gjestene gjør det jo ikke for å være onde??? Det er heller litt for å løsne stemning etc. Et bryllup skal jo ikke være et graferdslag....

Videoannonse
Annonse
Gjest Godt gift :)
Skrevet

Jeg hadde sett for meg at det med å stå opp på stolene kom til å bli klin umulig i brudekjole og greier....men så kom atter den store dagen, og jeg hadde glemt alt dette med klirringa.... helt til vår kjære toastmaster startet å klirre med skjeen på glasset...det ble et lurveleven uten like, og det gikk faktisk kjempegreit å komme seg opp på stolene (jeg hadde jo min kjære mann som velvillig hjalp meg opp :wink: )

Vi var oppå stolene en 4-5 ganger, og trodde nå det hele var over...helt til vår smågutter på 2 og 4 begynte å klirre i glasset :D De syntes jo dette var morsomt, å var de jo kjempesøte da,... og vi kunne jo ikke skuffe dem - opp på stolene igjen! Skikkelig trim altså, men FOR EN STEMNING det ble - skikkelig artig.........og da vi ble lei av å stå på stolene, var vi så heldig at vi hadde en scene rett bak oss...så vi tok oss like godt opp der, tok imot applaus, og snek oss bak scenegardinene... :lol:

Gjestene holdt på å le se ihjel, og synes påfunnet vårt var ganske morsomt :ler:

Nå har det seg sånn at jeg synes denne tradisjonen er gøy, og gjestene sitter jo tross alt og synes dette er romantisk og koselig! Hvorfor være så høytidelig? Det er da slett ikke et strev å komme seg opp på stolen, uansett hvor høye hæler og langt slep man har. man kan tross alt tenke litt på gjestene også, og ikke bare seg selv!

Kjære kommende bruder: Ta klirringen med et smil, og oppfyll forventningene til gjestene deres!

Man liker det ikke før man har prøvd det........... 8)

Skrevet

Om gjestene insisterer skal jeg nå alltids komme meg opp på stolen. Det er jo ikke akkurat snakk om et fjellklatringsprosjekt heller... Det har vel sin underholdningsverdi for noen å se brudeparet kline.

Skrevet

Uff.... Denne skikken er jo skikkelig teit, og jeg er glad vi slapp det i vårt bryllup....

Skrevet

Godt at hver og en av oss kan bestemme selv i eget bryllup, da ihvertfall.... :blunke:

Skrevet

Hva om man plutselig mister balansen(etter litt vin, sliten etc...kan det lett skje)og min mor får min mann i hodet???Hvor gøy er det? :o Nei, ærlig talt!

Skrevet

Vanlig overalt etter hvert. Jeg syns det er kjempesøtt!!! :D

Skrevet

Søtt at et brudepar vakler seg opp på stolene for å kysse hverandre, og sjangler ned igjen til lystig akkopagnement fra entusiastiske bryllupsgjester på full fart inn i champagnerus...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...