Gå til innhold

Erfaringer med JK dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at man sender inn nøyaktige mål slik at det ikke skal ha noe å si, men er det noen overvektige der ute som har bestilt herifra?

er dere fornøyd? tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er overvektig, det samme er min mor, og dattera til mannen. Vi bestilte alle kjoler derifra. Fikk tatt mål av profesjonell, kjolen min passa ikke, heller ikke datteren sin, mens mamma sin var perfekt.

Skrevet

hvordan passet den ikke? at den bare satt uformelig da? og at det ikke falt seg natulig på de rette stedene?

Skrevet

Min var bare for trang på enkelte steder. Hadde snøring i ryggen, men alikevel satt den ikke pent over bysten bl.a. Der var den klippet for liten. Hadde vist mye bryst i kirka om jeg skulle gått med den for å si det sånn. Dette var en halterneck.

På datteren sin kjole, var den for trang mellom hoftene og midjen, og fatter egentlig ikke hvordan det går an, den hadde også snøring bak, men problemområdet var litt lengre ned. Den var heller ikke pen over skuldrene, der var den for stor.

De tar også ekstra gebyr for å lage kjoler i store størrelser, det står det ikke noe om på siden deres.

Skrevet

det var sikkert veldig irriterende for dere!

Syns det er merkelig at det går an, siden man sender inn målene! Men det er godt å vite.... for meg er det ikke bare å si en størrelse og regne med at den passer- den må prøves på uansett!

Hvor mye var gebyret forresten på? HVa gjorde du med kjolene etterpå?

Skrevet

JA det var utrolig irriterende, så blir nok ikke å bruke de igjen.

Kjolen min går ikke å bruke, så den ligger her, og kanskje det blir noe annet av den en gang. Dattera brukte sin i bryllupet, med en god del endring av ei flink sydame.

Husker ikke hva gebyret var på i farta, men det var irriterende når man bestilte tre kjoler, og så kom det på et gebyr helt ut av det blå. :)

Skrevet

ja, det var nok ikke kjekt.

men et siste spørsmål; valgte du kjoler under de "vanlige" kjolene eller en av de få "big size" modellene?

Skrevet

To av kjolene var deres vanlige kjoler, og den siste var kopi av en kjole som jeg sendte inn bilde av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...