Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Jeg sliter med å komme sammen med typen. Det har ingenting med mangel på trygghet å gjøre, jeg tror derimot jeg trenger for hard stimulering. Helt fra jeg var liten har jeg brukt stol kanter og sengekanter osv å da går det etter et par minutter ved å presse underlivet mot kanten med kjønnsleppene foran klitoris (sorry detaljer). Med med hånden alene kan jeg bare glemme. Har også prøvd å stimulere på selve klitoris, men det fungerer heller ikke.. Før tenkte jeg at jeg bare måtte venne meg til å komme på andre måter, men etter en lang periode gav jeg opp. Har prøvd vibrator både med og uten kjæresten men ingenting skjer. Trenger desperat et tips her.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Det virker som du har trent deg opp til å trenge kraftig stimulans. Hva om du legger deg oppå hånda hans og gjør ditt vanlige, og kanskje på den måten kan løsne litt på den kraftige stimulansen. Akkurat som en gutt som runker hardt for å komme raskt, og på den måten ikke får nok stimulans når han har vanlig samleie. Prøv å venne deg til en mykere tilnærming sånn litt etter litt. Og vær åpen med partner om dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå