Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker selv veldig godt bøker som "Tusen strålende soler", "Drageløperen", "Bienes Hemmelige liv" og "Øya".

Men nå trenger jeg en ny bok. Den kan være på engelsk eller norsk :)

Hva heter yndlingsboka di? Er det noen bøker du ønsker/har tenkt til å lese?

Ta gjerne med bilde av omslaget på boka!

post-37385-1279129339,9352_thumb.jpg

post-37385-1279129384,2932_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest serien til Liza Marklund om journalisten Annia Bengtzon, og synes disse er kjempegode. Om du liker krimromaner er dette bøker midt i blinken for deg. Utifra de bøkene du ramser opp tror jeg du kommer til å like denne serien :)

Den første boken i serien (tidsmessig) heter Studio Sex. Jeg leste denne og måtte gå å kjøpe neste boken i serien rett etter jeg ble ferdig men denne, og slik fortsatte det. Ble helt avhengig ;)

post-37286-1279130431,7166_thumb.jpeg

Skrevet

jeg leste akkurat IDAs dans, en nydelig bok som man ikke klarer å legge fra seg. En mor forteller om sin kreftsykedatter på 18 år.

Skrevet

Takk for svar :klemmer:

Skal sjekke ut både Liza Marklunds bøker og Idas dans!

Skrevet

"Momo, eller kampen om tiden" av Michael Ende. Egentlig barne-/ungdomsbok men er en bok for ettertanke uansett alder.

Skrevet

jeg leste akkurat IDAs dans, en nydelig bok som man ikke klarer å legge fra seg. En mor forteller om sin kreftsykedatter på 18 år.

Litt i samme sjanger: Jeg leste nettopp "Regines bok" som er basert på bloggen til Regine Stokke, som fikk kreft som 17-åring. Veldig fin og trist på en gang, og umulig å legge fra seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...