Gå til innhold

METABO ULTRA- vekttap tabletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var inne på ebay og lest om disse "weightloss pills" Er det noen som har erfaring av disse?

Og så lurer jeg på om disse tablettene er "lovlig" i Norge. Kan man bestille dem uten og vare redd for at noe ska hende i tollen?

sender med link til auksjonen.

Min lenke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg var inne på ebay og lest om disse "weightloss pills" Er det noen som har erfaring av disse?

Og så lurer jeg på om disse tablettene er "lovlig" i Norge. Kan man bestille dem uten og vare redd for at noe ska hende i tollen?

sender med link til auksjonen.

Min lenke

I A-magasinet forrige uke var det intervju med en lege som var spesialist innenfor slanking. Hun sa at det fins (ennå) ikke noe medikament som gir vektreduksjon uten alvorlige bivirkninger. Hvis METABO ULTRA lover rask vektnedgang uten bivirkninger er det garantert humbug. Den linken du oppga ledet forøvrig til en side med masse meningsløse linker, ikke noe informasjon om Metabo Ultra.

Om det er lovlig i Norge aner jeg ikke, men jeg vet et par ting: Hvis dette er et slankemiddel som har dokumentert virkning så vil det i Norge klassifiseres som et legemiddel, og legemidler skal vurderes om skal være reseptbelagte eller ei. Jeg vil absolutt tro at hvis dette har dokumentert effekt så vil det være reseptbelagt i Norge, og jeg kan ikke tenke meg at det er lovlig for privatpersoner å innføre reseptbelagte medisiner.

Hvorfor ta sjansen på et tvilsomt medikament fra en eller annen obskur nettside? Det fins ingen snarveier. Hvis du virkelig er overvektig og ikke bare er en jente med dårlig gangsyn så skyldes overvekten feil livsstil over lengre tid, og da hjelper det ikke med piller. For å bli varig slank på en sunn måte så må du bytte til sunnere livsstil.

Skrevet

Ripped freak er noe som de selger her i norge. Kapsler som skal hjelpe med vektreduksjon. Viktigste å huske er at alt slikt er som naturmedisin, ikke medisin. Skal du ha noe effektivt som virkelig gir resultater så havner du på feil side av loven. Alle lovlige preparater/fat burn piller i EU består stort sett av samme stoffene, grønn te, koffein og litt sånn standard greier, ikke noe mirakel greier.

Men kjører du et stramt og riktig kosthold, trener litt og supplerer med f.eks ripped freak, så kommer du langt.

Men igjen, uten innsats får man ikke noe resultater.

Spør du en seriøs bodybuilder om slike produkter så ler de som regel, og følger opp med at det greiene der ikke er noe vits. Mens vanlige mannen i gata sier motsatt. Spør du meg så hjelper det nok bitte litt, men ikke mer enn at du ikke merker noe av slike ting uten et stramt kosthold og treningsrutiner.

Er nok av overvektige som propper i seg slike tabletter å tror det hjelper, men kommer ingen vei uten de andre støtte aspektene av det.

sjekk ut chassi.blogspot.com, tror hun skrev litt om de tidligere når hun brukte disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...