89blomst Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Vurderer å ta nape piercing (sånn i nakken). Er det noen her inne som har eller har hatt nape? Synes det virker kronglete når man børster håret, er hos frisøren ol. Er det det, eller legger man stort sett ikke merke til den?
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Eg må bare spør, hva er vitsen? :klø:
89blomst Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2010 Fordi man har lyst, fordi det er fint. Hvorfor tar man på seg kjede, armbånd eller ringer? Eller kjøper spesielle klær eller sko?
<CupCake> Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 gammel kompis av meg hadde det - han hadde ikke noe problemer med den - så stilig ut også - men en klasevebibba av søstra mi (flere år siden) sleit med at den ikke ville gro pga forstyrelser og den værka lenge... så jeg vet faktisk ikke.. ghar liksom en tommel opp og en ned her..
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juli 2010 #5 Skrevet 16. juli 2010 Fordi man har lyst, fordi det er fint. Hvorfor tar man på seg kjede, armbånd eller ringer? Eller kjøper spesielle klær eller sko? De ser man i det minste...
Amys Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 Jeg har hatt det i litt over et halvår Min grodde aldri ordentlig, og "presset" seg lenger og lenger ut, det var derfor jeg måtte ta den ut (tror dette er et relativt vanlig problem). Den var litt plagsom når jeg hadde på meg skjorter med krage, men ellers merket jeg ikke så mye til den (var ikke plagsomt når jeg gredde håret eller var hos frisøren). Til anonymbruker over her: Nok av folk som legger merke til nape-piercinger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå