Gå til innhold

Til dere som var på messe

Var du fornøyd med messen ?  

1. 1. Var du fornøyd med messen ?

• ja
      9
    • nei
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet
Da er det hervedd bestemt at ingen nye medlemer får ha meninger om noe sellv her ine, for da må det vær noe mysstisk og allt mulig; spesielt ike hvis de har noe positivt å si om noe!! :roll::roll: Oh my God!! :roll:

Bride'en

ehhh... viss du ser etter, ser du at dei altså har skrive ei og to meldingar kvar... tydelegvis ikkje så mykje dei har meiningar om, verken positivt eller negativt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bride ( ulogget )
Skrevet

Pip: Når jeg begynte å vær her inne, måte jeg også begyne et sted; først skrev jeg en tinng, så to, tre,fire osv.... Og det gjordde du også; give them a chance, hade jeg fåt den velkomsten de nå får, hade jeg gåt tilbake til å være " gjester " eler " lesere ". Vil vi ha flere medbruder active her inne, får vi ta varmmt imot dem, ike være mistenksome, det blir bare ekelt.

Skal jeg mobes for min heller poor norske skriving? Jeg er fra USA, og har fåt noen komentarer her og der; ikke ale er som meg og overser sånt, og Tex og anndre her inne har også fåt føle hvordan det er når man er misstenksomme mot hverandre og lit ekle. Det er ike noe gøy - vi skal jo ale det same -gifte oss-la oss få vær som vi er uten at det må vær noe mufens for det??

Fra meg til dere: velkomen til ale dere som er nye her inne-jeg gleder meg til å bli nærmmere kjent med dere!!! :D

Peace!! :wink:

Klem

Bride'en

Skrevet
...ikkje for å virke mistenksom altså, men når to stk. som er registrerte . 29. og 30. sept. har skrive hhv. eitt og to innlegg her på kg, skriv i denne tråden... :roll:

Sorry - virkar berre LITT tilfeldig - at begge har vore på salet, vore dødsnøgde med servicen, og skrive hhv. 50 og 100% av innlegga sine i akkurat denne tråden...

Er det noe muffens her ?

:hakeslepp:

Skrevet

...kan opplyse om at det er ikkje så lenge sidan det var ein ufatteleg lett gjennomskueleg 'pro-bryllupscompagniet'-kampanje her inne. Og eg må seie at det som skjer her minner mistenkjeleg. (Den forrige hadde ingen tilsette i BC noko med å gjere - ekstra synd for dei!)

og eg er vanlegvis ikkje særleg mistenksam, så er det sagt... dette vart berre litt rart for meg...

Skrevet
...kan opplyse om at det er ikkje så lenge sidan det var ein ufatteleg lett gjennomskueleg 'pro-bryllupscompagniet'-kampanje her inne. Og eg må seie at det som skjer her minner mistenkjeleg. (Den forrige hadde ingen tilsette i BC noko med å gjere - ekstra synd for dei!)  

enig, ligner veldig. men skjønner ikke hvorfor de skriver dette nå, markedsføring har som kjent liten effekt i etterkant av en event :wink:

Skrevet

kjære Pip !!

Kan du forklare hva du mener, hva er mistenkelig

:hakeslepp:

Tror deg altså, men henger ikke helt med på tråden her :roll:

Skrevet
eg siktar helst til charlottemor og vårbruden...

Tusen takk !

Nå er jeg med :D

Hva har dere som forsvar jenter ?

:klø:

Skrevet

Snurre: er du alvorlig eller?? Skal jeg forsvare meg?? mot hva da???

At jeg synest noe var bra? er jeg plutselig pro-bryllupscompagniet for det??

Jeg synest mye er bra jeg; Tab Xtra, Cosmopolitan, sene høstkvelder med fyr på peisen, snowboard, sippefilmer, fred i verden, glade barn, presanger, kysse min elskede, når klokken er 2 på 4 og det er to minutter igjen på jobben, lese Se & Hør på sofaen, en god flaske rødvin, sjokolade, kjøpe julegaver, blomster, blå himmel, ferier etc...etc....

Kort fortalt; er ikke pro noe som helst, jeg bare støttet et leserinnlegg.

Gleder meg til å bli nærmere kjent, og forstår at man kan lett bli mistenksom her inne med så mange forskjellige folk og meninger.

Jeg er ikke så farlig, er her inne for det virker kosleig å dele drømmer med andre bruder!

Klem fra

Vårbruden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...