Gå til innhold

Til dere som var på messe

Var du fornøyd med messen ?  

1. 1. Var du fornøyd med messen ?

• ja
      9
    • nei
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var utvalget av kjoler der , var det like billig som de reklamerte for ? Hvor fornøyd var dere ? Jeg gleder meg sånn til å høre hvordan dere hadde det og om dere fant kjolen deres .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utvalget var dårlig, rundt femti kjoler der når vi var der, over to tredjedeler i str 36.

Undertøyet som var der var ikke annet enn vanlig bh og truse.

Det var noen søte fargeanalysedamer der.

De solgte ikke underskjørt.

Alle tiaraene og smykkene var svulstige.

Rommene var fine men små, og det var bare ett stort speil, og noen få små.

man kunne prøve akkurat det man ville, det var ingen som sa noe eller hjalp til med noe i noen særlig grad.

Skrevet

jeg var på messa.... Ble litt skuffa... Lite utvalg og noen av kjolene jeg så på, var utrolig "slitne" Det virket som et par av dem var vasket i vaskemaskinen...spilene tøyt ut og masse tråer var dratt ut... (fysamæj)

Noe posetivt var det :D Fikk litt ideer om brudebuketten.

Skrevet

Fargeannalyse kunne vært gøy.Men resten høres ikke veldig bra ut

Skrevet

Har fortalt om mitt kupp i en annen tråd her, så jeg svarte selvfølgelig ja. Men så er jeg så heldig å gli rett inn i str 36 da :wink: , og de fleste kjolene var jo i den størrelsen. Så jeg skjønner at noen var misfornøyde med utvalget.

Gjest HanneB ikke innlogget
Skrevet

Relativt bortkastet ja, veldig dårlig kjoleutvalg, dårlig service/hjelp. Tilbehør var det nesten ikke noe av - bare noen "billige" tiarar. Undertøyet kunne du sett like bra på Steen& Strøm.

Hvis dette er standaren for slike messer - gidder ikke jeg bruke tid på slikt

Skrevet

Synes også kjoleutvalget var hummer og kanari, selv om jeg er str. 36 :-? Jeg siklet lenge på en kjole som en annen jente holdt på å prøve i evigheter, men til slutt ble den MIN :sjarmor: Den er helt annerledes enn den kjoletypen jeg i utgansgpunktet hadde lyst på, men denne passet myye bedre :briller:

Resten av messa gav meg egenlig lite, så hadde jeg ikke funnet kjolen hadde det nok vært ganske bortkastet!

Skrevet

Glad jeg ikke bruke penger på flybillett siden det var så dårlig :o

Skrevet

FANTASTIC!

Fannt kjolen min ( var tilig ute!! )

Fikk kjemppegod service, til og med hjelp til å fine kjoletype jeg jaktett på og synest det var veldi bra. :D :ler: :D :D :D :wink:

Til dere somm kaler det mese hele tiden; i anonsen stod det da kjolesalg-ikke messe - stor forsjell; en mese er en messe og et salg er et sallg!

De somm forventtet seg mese vil nok være litt skufet men de som ventet seg salg komm nok med rikti instilling. ( Bare en tankke! )

Kjempefornøyd Bride med ny kjole!!! :D :D :D :D

Skrevet

Bride: Jeg bare lurer på om du er norsk. (Ikke for å være frekk eller noe, bare så en god del skrivefeil.) :D

Skrevet
Bride: Jeg bare lurer på om du er norsk. (Ikke for å være frekk eller noe, bare så en god del skrivefeil.)  :D

Tar meg den frhet å svare: USA

Skrevet

Ok.. :D

forøvrig tror jeg jeg er glad for at jeg ikke dro på messe, er ikke størrelse 36

Skrevet

Svarte ja jeg, fordi jeg fant kjole :hoppe:

Men egentlig minnet det litt om den friends-episoden hvor Monica kjøper brudekjole, de er utstyrt med fløyter og sloss for å få kjolen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Huttetu, det var det dårligste utvalget jeg har sett noen gang :( Det var ufattelig mange hvite gammeldagse kjoler som ikke selges i brudesalonger mere. Ikke rart det var billig. De var jo sikkert tidlig 90 tall.

Jeg angrer fordi jeg faktisk spanderte 30,- på billetten.

Blomstene var utrolig fine, men thats it. De menneskene som jobbet der var nok litt for "fine" for meg.

Skrevet

Arwen: Jeg er fra USA - så det blir endel skrivefel når jeg ike konsentrerer meg mye, men skjønner at du spør!! :wink::ler:

Det er ikke alltid lett!! :wink:

Fant drømmekjolen min: Moulin Rouge ( Maggie Sottero ) skal fine link, så jeg kan vise dere så fin den er!! :D

Bride'en

( Ike dyslektiker, bare " utenlandsk "!!!!! :hoho::wink: ( USA )

Gjest Miracl3 ikke logget
Skrevet

Ingen som har klaget på det jeg skriver enda. Men jeg er dyselektikker. Så da er dere alle innformert å jeg håper dere forstår alle mine skrivefeil.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syntes brudekjole salget var helt ok.

Var en av de første som kom inn, men det var kaos fra første stund.

Men jeg fikk god hjelp av en jentene, hum hjalp meg å lete og var til hjelp under prøvingen.

Jeg fant ikke min kjole der, men angrer ikke på at jeg dro.

:D

Skrevet

Jeg ble skuffet.

Hadde regnet med at det skulle være mange flere kjoler!

Og selv om 36 er min størrelse, og det var veldig mye av det, skjønner jeg at det må ha vært irriterende for mange.

Og prøverommene var helt håpløse!

Kun ett speil i et rom hvor 6-7 stykker var og prøvde samtidig...

Og kjempekø.

De som jobbet der var vennlige nok, men visste ingenting om kjolene, virket det som. Da jeg spurte om en kjole jeg prøvde var ny eller brukt, og hva den hadde kostet før, svarte damen bare "men det spiller vel ingen rolle?". Eh, jo det gjør det!

Jeg er glad jeg ikke brukte mye tid og penger på å komme meg dit!

Skrevet

Jeg ble skuffet.

Hadde regnet med at det skulle være mange flere kjoler!

Og selv om 36 er min størrelse, og det var veldig mye av det, skjønner jeg at det må ha vært irriterende for mange.

Og prøverommene var helt håpløse!

Kun ett speil i et rom hvor 6-7 stykker var og prøvde samtidig...

Og kjempekø.

De som jobbet der var vennlige nok, men visste ingenting om kjolene, virket det som. Da jeg spurte om en kjole jeg prøvde var ny eller brukt, og hva den hadde kostet før, svarte damen bare "men det spiller vel ingen rolle?". Eh, jo det gjør det!

Jeg er glad jeg ikke brukte mye tid og penger på å komme meg dit!

Gjest Anonymous
Skrevet

I avisen i dag stod det at det var 350 brudekjoler til salgs. Hvor var de hen da? For jeg kom forholdsvis tidlig på formiddagen, men at det var noe mere enn 75 - 100 kjoler er det ingen som skal få meg til å tro.

Jeg ble forøvrig veldig skuffet. Synes utvalget var dårlig og utrolig gammeldags i hvertfall på 95% av kjolene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...