Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bente85
Skrevet

Det er meldingen (Ikke i hjemmenett) som kommer opp når jeg prøver å sende SMS eller MMS med min Sony Ericsson C905.

Slik ble det etter at jeg fikk nytt simkort fra One Call som begynte å gjelde natt til 13.Juli.

Før hadde jeg abonnement hos Telenor, og da var det ikke noe sånt.

Noen som har noen anelse om hvorfor det er sånn?

Har også sendt mld til One Call om det.

post-29922-1279107551,2025_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Feil!

Endret av gbnj
Gjest bente85
Skrevet

Man ser jo hva som står?

Har tatt med et digitalkamera rett mot mobilen.

Skrevet (endret)

ser nesten ut som du ikke har internett forbindelse

kansje du har glemt en innstilling eller noe ?

Eller at det nummeret du har valg ikke ligger i ditt hjemmenett?

jeg er elending på mobiler og slikt -ring one call?

Endret av Kårky
Gjest bente85
Skrevet

ser nesten ut som du ikke har internett forbindelse

kansje du har glemt en innstilling eller noe ?

Eller at det nummeret du har valg ikke ligger i ditt hjemmenett?

jeg er elending på mobiler og slikt -ring one call?

Typen hjalp meg noe igår, men han skjønte heller ikke det der.

Får kanskje vente på svar fra one call da.

Mobilen funker jo ellers.

Skrevet

Tror One Call må aktivere MMS på abonnementet ditt. Er i hvert fall 99% sikker på at du vil få løsningen fra de :)

Gjest bente85
Skrevet

Tror One Call må aktivere MMS på abonnementet ditt. Er i hvert fall 99% sikker på at du vil få løsningen fra de :)

Får sendt MMS, så kan vel ikke være det.. Fått oppsett også og det funker.

Det ordner seg vel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...