Gjest bente85 Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Det er meldingen (Ikke i hjemmenett) som kommer opp når jeg prøver å sende SMS eller MMS med min Sony Ericsson C905. Slik ble det etter at jeg fikk nytt simkort fra One Call som begynte å gjelde natt til 13.Juli. Før hadde jeg abonnement hos Telenor, og da var det ikke noe sånt. Noen som har noen anelse om hvorfor det er sånn? Har også sendt mld til One Call om det.
Gjest bente85 Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Man ser jo hva som står? Har tatt med et digitalkamera rett mot mobilen.
Sugerøret Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 (endret) ser nesten ut som du ikke har internett forbindelse kansje du har glemt en innstilling eller noe ? Eller at det nummeret du har valg ikke ligger i ditt hjemmenett? jeg er elending på mobiler og slikt -ring one call? Endret 14. juli 2010 av Kårky
Gjest bente85 Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 ser nesten ut som du ikke har internett forbindelse kansje du har glemt en innstilling eller noe ? Eller at det nummeret du har valg ikke ligger i ditt hjemmenett? jeg er elending på mobiler og slikt -ring one call? Typen hjalp meg noe igår, men han skjønte heller ikke det der. Får kanskje vente på svar fra one call da. Mobilen funker jo ellers.
Facepainter Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Tror One Call må aktivere MMS på abonnementet ditt. Er i hvert fall 99% sikker på at du vil få løsningen fra de
Gjest bente85 Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Tror One Call må aktivere MMS på abonnementet ditt. Er i hvert fall 99% sikker på at du vil få løsningen fra de Får sendt MMS, så kan vel ikke være det.. Fått oppsett også og det funker. Det ordner seg vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå